וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגברת האבטחה סביב הווארד ווב

השופט האנגלי, ששרק לפנדל לטובת אוסטריה בתוספת הזמן מול פולין, קיבל איומים על חייו. ראש הממשלה הפולני: "יכולתי להרוג אותו"

"הרגשתי כאילו אני מסוגל להרוג את השופט הווארד ווב", כך התבטא לא אחר מאשר ראש ממשלת פולין, דונלד טוסק, שידוע כחובב כדורגל מושבע. "כשראיתי את המשחק, לא הייתי מאוזן כמו שראש ממשלה צריך להיות, רציתי להרוג", אמר טוסק והוסיף: "טעויות שיפוט קורות, אבל עדיף היה שנפסיד בגלל המצבים של אוסטריה במחצית הראשונה ולא מטעות ברורה בדקה ה-93".

טוסק התכוון כמובן לשריקה של ווב האנגלי לפנדל לטובת האוסטרים, אותו הפך איביצ'ה ואסטיץ' לשער שיוויון דרמטי. בינתיים, באנגליה נערכים לשמירה משטרתית על ווב, שספג איומים מהקהילה הפולנית הגדולה בבריטניה. גורם במשטרת יורקשייר אמר: "אנחנו מודעים לאיומים על ווב בתקשורת הפולנית, נחקור אותם וננסה לאתר את המאיימים. הבחורים שלנו יהיו בקשר עם הווארד ונעשה הכל כדי להגן על בטחונו ועל שלום משפחתו". ווב עצמו אגב, הוא שוטר לשעבר.

בינתיים, אופ"א התגייסה לעזרת ווב, שקבעה חד משמעית שהשריקה שלו הייתה מוצדקת. "אנחנו לא חושבים שמצב בו שחקן נתפס בחולצתו ונגרר לארץ בשתי ידיים, מהווה שריקה שערוריתית. הפנדל נשרק בצדק", אמר דירקטור התקשורת של אופ"א, וויליאם גאילרד, שהוסיף כי ועדת השיפוט של האליפות עוד תבחן את השריקה. לעומתו, שופט העבר השוויצרי, אורס מייר, טען כי השריקה הייתה מוטעת וביקר את ווב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully