וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה-ספרד: מי תשמור על הבכורה?

הנבחרת הלוהטת של טורניר היורו הנוכחי תתמודד עם השחקנים שפירקו את הבונקר של יוון. מה שבטוח, הפעם לא יהיו רביעיות ולא בונקר

השבדים והספרדים הם כבר מכרים וותיקים. שתי הנבחרות נפגשו כבר במוקדמות היורו ולכל אחת ניצחון ביתי על השנייה. עכשיו גם הספרדים וגם השבדים רוצים להבטיח כמעט בוודאות את העלייה לשלב רבע הגמר של הטורניר. מחר (שבת) ייפגשו שתי הנבחרות המרוצות ממצבן באיצטדיון "טיבולי נאו" באינסברוק. שופט המשחק יהיה פיטר וינק ההולנדי.

"נצטרך לשחק את המשחק שלנו"

הנבחרת של לארס לאגרבק לא שיחקה כדורגל גדול מול נבחרת יוון. אולם הנבחרת היוונית לא ממש אפשרה לשחק כדורגל ולכן עדיין לא היה אפשר לבחון את יכולתם האמיתית של השחקנים השבדים. מה שבטוח, בשבדיה יודעים כי מול הספרדים הברקה אחת של זלאטן איברהימוביץ' לא תספיק, והם יהיו חייבים להציג את שיא יכולתם בכדי לעצור את הקטר הספרדי שהראה את הכדורגל הטוב ביותר בטורניר עד כה.

מאמן הנבחרת, לארס לאגרבק, יודע כי המשחק מול הנבחרת הספרדית יהיה קשה במיוחד. "אנחנו יודעים הכל על הנבחרת הספרדית גם כי שיחקנו איתם במוקדמות הטורניר", הוא אמר. "הם אוהבים להחזיק בכדור והם מאוד מסוכנים בהתקפה. אנחנו נצטרך להיות סבלניים ולשחק את המשחק שלנו, בדיוק כמו שעשינו מול יוון".

לאגרבק יאלץ לבנות מחדש את צד ימין של הנבחרת בעקבות פציעה של כמה שחקנים מרכזיים. כריסטיאן וילהלמסון וניקלאס אלכסנדרסון ייעדו מהמשחק הקרוב ואת מקומם יתפסו פרדריק סטור וסבסטיאן לארסון או יוהאן אלמנדר. איברהימוביץ' צפוי לפתוח בחוד, למרות מכה שקיבל בקרסול באימון הקבוצה, לצד הנריק לארסון הוותיק.

הרכב משוער שבדיה: אנדרס איזקסון, ניקלאס אלכסנדרסון, אולוף מלברג, פטר הנסון, מיקאל נילסון, אנדרס סוונסון, דניאל אנדרסון, פרדי ליונגברג, סבסטיאן לארסון/ יוהאן אלמנדר , זלאטן איברהימוביץ', הנריק לארסון.

"השבדים מדאיגים אותי"

את מוקדמות טורניר היורו הספרדים סיימו עם שתי נקודות יתרון על הנבחרת השבדית. אם נוסיף לכך את העובדה שהנבחרת של אראגונס הציגה יכולת שיא במשחק מול הנבחרת הרוסית, נקבל מחנה הבטוח ביכולתו ומבין את עוצמתו.

למרות הביטחון העצמי, לואיס אראגונס, הזהיר את שחקניו משאננות יתר לקראת המשחק מול הנבחרת השבדית. "השבדים הם נבחרת שקשה מאוד לשחק מולם. יש להם יכולות התקפיות מצוינות והם בהחלט קבוצה שמדאיגה אותי מאוד".

הספרדים לא סובלים מבעיית פצעיות כלשהי לקראת המשחק וככל הנראה ימשיך אראגונס לתת את הקרדיט לאותו הרכב שפתח במשחק מול הרוסים. כמו כן, המתיחות בין המאמן לחלוץ פרננדו טורס, שנבעה עקב התנהגתו של החלוץ לאחר שהוחלף במשחק הראשון, ככל הנראה הסתיימה ולא סביר להניח שהמאמן יעניש את החלוץ המוכשר של ליברפול.

הרכב משוער ספרד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קארלוס פויול, קרלוס מארצ'נה, חואן קפדבילה, מרקוס סנה, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, דויד סילבה, פרנדדו טורס, דויד וייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully