וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מהיום, הפועל גליל/גלבוע

13.6.2008 / 16:36

בגליל הודיעו כי: "הקבוצה תמשיך לשמש כספינת הדגל של ההתיישבות בגליל ובגלבוע". בקבוצה מתעניינים בקוז'יקרו, פלג וגור פורת

מהיום, יש לומר הפועל גליל/גלבוע. עכשיו זה רשמי, הפועל גליל עליון תעבור בעונה הבאה מתחום המועצה האיזורית גליל עליון לתחום המועצה האיזורית גלבוע, בעקבות אי תמיכת מועצת גליל עליון בקבוצה. אחרי חודש במהלכו הזהיר הבעלים, חיים אוחיון והתריע בפני המועצה האיזורית כי אם לא יקבל תמיכה יעביר את הקבוצה, הוציא היום (שישי) המועדון הודעה רשמית, לאחר שתם מועד הזמן שנתן אוחיון למועצה לחזור בה.

"הגליל יוצאת לדרך חדשה", כך לשון ההודעה, "סוכם על שיתוף פעולה בתחום הכדורסל, הספורט והקהילה עם המועצה האיזורית גלבוע. הקבוצה תמשיך לשמש כספינת הדגל של ההתיישבות בגליל ובגלבוע". ההודעה באה לאחר הסיכום שהושג עוד אמש בין אוחיון לראש מועצת גלבוע, דני עטר שאמר כי המועצה המקומית תעביר לקבוצה תמיכה כספית בסכום של כ-2 מיליון שקל, ובנוסף תוכל הקבוצה להשתמש באולם החדש שהוקם בישוב גן נר, המכיל 1700 מקומות. תקציב הקבוצה יהיה בנוי על התמיכה של המועצה, עוד מיליון שקל שתעביר קבוצת "אלטשולר שחם" ואת שאר הכסף יעמיד אוחיון באמצעות ספונסרים. תקציב הקבוצה מוערך בכ-1.5 מיליון דולר.

המאמן עודד קטש יצטרך להנהיג את הקבוצה גם ממקומה החדש, לאחר שאמש חתם על חוזה לשנתיים. בעקבות הגידול בתקציב והמעבר בגליל מתכוונים להתחזק בכדי לשמור על הקשר בין הקבוצה לגליל עליון. המטרה הראשונית תהיה להשאיר את יוגב אוחיון, שלטענת הגליל מחזיק בחוזה לעונה נוספת. שחקנים נוספים שבגליל מעוניינים לצרף הם עידו קוז'יקרו, שחקן הבית של הגליל וברק פלג, ששיחק בקבוצה בעבר וגם את גור פורת, ששיחק בעונה שעברה בהפועל גלבוע/עפולה, ואמור להיות הדמות המתווכת על המגרש בין הגליל לקהילה. בגליל מנסים לפנות מקום גם לגור שלף בצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully