וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס לא מזלזל באראגונס

החלוץ המצטיין של הספרדים הלוהטים, מכחיש כי נהג בחוסר כבוד כלפי מאמנו במשחק הניצחון 1:4 על רוסיה. "לעולם לא התנהגתי בחוסר כבוד"

חלוץ נבחרת ספרד, פרננדו טורס, הכחיש את הדיווחים על כך שהפגין כעס במהלך החילוף שלו בניצחון 1:4 על רוסיה במשחק הפותח של הספרדים ביורו. כזכור, לאחר שהוחלף טורס על ידי ססק פברגאס, הוא לא לחץ את ידו של מאמן הנבחרת, אראגונס, למרות שהאחרון נראה היה כמושיט את ידו בכדי לעשות זאת.

"כעסתי מאוד על עצמי. זה לא נכון שסירבתי ללחוץ את ידו של המאמן", אמר טורס לתוכנית רדיו ספרדית היום (שישי). לואיס עמד במרחק שישה מטרים ממני. לא היינו כל כך קרובים ולעולם לא הייתי מפגין חוסר כבוד כלפי אף מאמן. אני יודע גם שאני לא יכול להיות עצבני ליותר מ-30 שניות כשיש לידי על הספסל חברים לנבחרת שלא עלו לשחק בכלל".

אראגונס, שאימן בעבר את טורס באתלטיקו מדריד, אמר במהלך השבוע כי לא יעבור על התקרית עם טורס לסדר היום. אבל החלוץ המוכשר של ליברפול בטוח כי התקרית כבר מאחוריו. "היתרון שיש לך כשחקן עם מאמן שהוא שחקן עבר בעצמו, זו העובדה שהוא יודע בדיוק מה אתה כשחקן מרגיש ברגעים האלה. הוא חווה את זה על בשרו מאות פעמים", אמר טורס.

"לואיס הראה לי את החוקים של חדר הלבשה כבר כשהייתי בן 16 וחוק החשוב ביותר היה שמה שקורה על המגרש נשאר על המגרש ולא מגיע יחד איתך לחדר ההלבשה", אמר החלוץ. ככל הנראה, התקרית בין טורס למאמן הלאומי של ספרד לא תמנע את הצבתו של החלוץ הסורר בחוד ההתקפה הספרדי במשחק מול שבדיה שייערך בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully