וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש נשאר בגליל, הקבוצה לא

12.6.2008 / 22:06

המאמן החליט בסופו של דבר להישאר בקבוצה הצפונית ולא לעבור לנהריה. הקבוצה תעבור לאחריות מועצה אזורית גלבוע ותשחק בגן נר

העונה הרגילה רק נסתיימה, ושוק המאמנים הישראלי ממשיך לגעוש: הערב (חמישי) הופתעו בעירוני נהריה לגלות כי עודד קטש, מי שהיה אמור להיות מאמנה של הקבוצה בעונה הבאה, בחר לבסוף להישאר בהפועל גליל עליון, וזאת למרות שסיכם את תנאיו בנהריה יומיים קודם לכן. קטש נימק את ההחלטה באהדתו לגליל, וביחסיו הטובים עם חיים אוחיון. המאמן חתם לשנתיים בקבוצה והוא ישתכר ככל הנראה כ-80 אלף דולרים לעונה, סכום נמוך יותר ממה שהיה אמור להרוויח בנהריה.

אוחיון אישר את הידיעה ומסר: "אני יותר משמח על ההחלטה של עודד. דווקא בימים כאלה, שאחרי 5 שנים אנחנו הולכים לדרך חדשה, חשובה מאוד ההמשכיות של המועדון גם במקום אחר". אוחיון מתייחס לכך שכבר מחר הוא אמור לפנות למועצות אזוריות באזור השונה מהגליל, על מנת שיקלטו את הקבוצה, מאחר והמועדון לא זוכה לעניין מצד המועצות המקומיות בגליל. על נאמנותו של קטש לקבוצה, מסביר אוחיון: "אתם שוכחים שעודד היה איתנו במשך 4 עונות. כמו חייל טוב הוא נקרא לדגל בסיבוב השלישי. הוא בכלל לא כמו שמנסים לצייר אותו בתקשורת. אני מקווה שיחד איתו נגיע להצלחות".

במקביל סיכם אמש אוחיון עם דני עטר, ראש מעוצת גלבוע, על העברת הקבוצה לתחום המועצה תמורת תמיכה של שני מיליון שקל לשנה. אוחיון אמר אמש לוואלה! ספורט: "במשך חמש שנים וחודש לא קיבלנו שקל מהמועצה האיזורית גליל עליון והם לא לוקחים את העניין ברצינות ונשחק במקום אחר". משמעות הסיכום היא שהקבוצה ככל הנראה תתאחד עם הפועל גלבוע עפולה שירדה העונה לליגה הלאומית. הקבוצה המאוחדת צפויה לשחק באולם החדש ביישוב גן נר בגלבוע, המכיל 1700 מקומות ישיבה. יש לציין כי מהמועצה המקומית גליל עליון מסרו אמש כי בכל שנה הועבר לגליל סכום של מאה אלף שקל שבא ממשלמי המיסים. חתימה על ההסכם צפוייה בימים הקרובים והקבוצה תחל את הכנותיה עם המאמן עודד קטש, בהתאם לתמיכה של המועצה והתמיכה של אלטשולר שחם שתמשיך לתמוך בקבוצה בסכום של כמיליון שקל.

בנהריה, כאמור, נשמעו מאוכזבים מאוד מהחלטתו של המאמן לבחור בגליל. גורם בקבוצה אמר הערב: "התאכזבנו קשות מקטש. בשיחה שנוהלה איתו שלשום הוא הראה נכונות לחתום, אך היום כאילו השתנו דבריו. אנחנו מבינים את החברות שלו עם חיים אוחיון, אך עדיין, כשבן אדם יושב מולך, אתה מצפה ממנו לעמוד במילה שלו". עם זאת, אמר אותו גורם כי המועדון יסתדר גם בלעדיו: "נהריה לא תפגע בעונה הבאה ותמנה מאמן ראוי". המועמדים הבולטים של הקבוצה לתפקיד עומדים כרגע על המאמן הנוכחי, רוני בוסאני, שהתבטא קשות נגד הקבוצה לאחר ההחלטה ללכת על קטש, וכמו כן יעקב ג'ינו, מאמן לובן הבלגית.

עדכון אחרון: 13.06, 10:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully