וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה - רומניה: לחיות בבית המוות

אלופת העולם המוכה חייבת ניצחון כדי לשרוד באליפות. דונאדוני המותקף יבצע חמישה שינויים בהרכב. רומניה רק רוצה להמשיך להפתיע

בית ג', הידוע בכינויו בית המוות, נכנס ליומו השני, והלחץ מורגש היטב במחנה הנבחרת האיטלקית. האזורי, המומים ומוכים לאחר התבוסה 3:0 מול הולנד, יתמודדו מול רומניה, האנדרדוג המובהק של בית המוות. לציגרונד שטדיון בציריך יארח את המשחק החם, אותו ישפוט הנורבגי טום הנינג אוברבו.

מאמן על הכוונת

התבוסה להולנד היממה את האיטלקים. התקשורת בארץ המגף, חתכה את המאמן רוברטו דונאדוני על ההרכב התמוה והחילופים המאוחרים. גם שחקנים בנבחרת, כמו אנדראה פירלו, ביקרו את דונאדוני על כך שלא פתח בהרכב עם אלסנדרו דל פיירו, דניאלה דה רוסי ופאביו גרוסו.

דונאדוני, ככל הנראה, הפנים את הביקורת והוא מתכנן חמישה שינויים בהרכב, כאשר מלבד שלושת השחקנים שהוזכרו, יפתחו גם ג'יורג'יו קיילני ואנטוניו קסאנו. דל פיירו יקבל גם את סרט הקפטן. "החוזק של הנבחרת הוא הרוח והמנטליות. אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מאוחדים, וטובים מספיק כדי לנצח", אמר גרוסו. דונאדוני, הוריד פרופיל לאחר ההתקפה חסרת התקדים.לאחר המשחק הוא אמר: "כולם אשמים, גם אני". השבוע הוא הוסיף: "ההפסד נותן לנו מוטיבציה לעבוד קשה בשני המשחקים האחרונים".

באיטליה יודעים שרק ניצחון יחזיר אותם לתמונת רבע הגמר, כאשר ההרכב המתכונן צפוי להיות סופר התקפי, עם שני שחקני התקפה נוספים לצידו של לוקה טוני.

ההרכב המשוער: ג'יאנלואיג'י בופון, ג'יאנלוקה זמברוטה, ג'יורג'יו קייליני, אנדראה ברזאגלי, פאביו גרוסו, דניאלה דה רוסי, מאסימו אמברוסיני, אנדראה פירלו, אנטוניו קסאנו, אנטוניו די נטאלה, לוקה טוני

"לאיטליה יש בעיות בהגנה"

לא הרבה אנשים ספרו את רומניה לפני פתיחת הטורניר. אבל הנבחרת של ויקטור פיטורקה הפתיעה את צרפת במשחק הפתיחה עם תיקו 0:0, וגם היא רוצה להישאר בתמונת העלייה לרבע הגמר עד המשחק האחרון.

הרומנים נהנים מההילה סביב שלוש הגדולות של בית המוות, והעובדה שהם אנדרדוג מובהק ומעוניינים להמשיך ולעשות חיים קשים גם לאלופת העולם.

הקשר רזבאן קוסיס התייחס למשחק: "איטליה פגועה מהתבוסה, אסור לשכוח שהיא אלופת העולם ונצטרך להיזהר ממנה". "איטליה תחת לחץ, אם היא לא תנצח אותנו, הם נוסעים הביתה מוקדם", אמר קוסמין קונטרה. "הרבה תלוי במשחק הזה, אם נסיים בתיקו, יהיה לנו סיכוי מצוין להתקדם הלאה. איטליה חייבת ניצחון והם יתקפו אותנו. זה ישאיר לנו שטחים פתוחים ליצור הזדמנויות, ולאיטליה יש הרבה בעיות בהגנה", הוסיף מגנה של חטאפה הספרדית.

פיטורקה לא צפוי לבצע שינויים גדולים לעומת ההרכב שפתח מול צרפת, כאשר ייתכן וקשר סיינה פול קודראה יפתח. אדריאן מוטו, שחקנה של פיורנטינה, יפגוש את חבריו מהליגה האיטלקית והזהיר: "אני רוצה לכבוש מול איטליה". החיסרון היחיד בסגל הרומני יהיה של החלוץ צ'יפריאן מאריקה הפצוע. מאריקה אגב, לא שותף גם במשחק הראשון.

ההרכב המשוער: בוגדן לובונט, קוסמין קונטרה, גבריאל תמאס, דורין גויאן, רזבאן ראט, באנל ניקוליטה, פול קודראה, כריסטיאן קיבו, דניאל ניקולאי, אדריאן מוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully