וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - צרפת: יהיה חום מוות

המחזור השני של בית המוות מפגיש את נבחרות האוראנג' והטריקולור. הולנד רוצה ניצחון כדי לעלות לרבע הגמר, לצרפת אסור להפסיד

רגע האמת של נבחרת צרפת הגיע. שחקני הטריקולור ייפגשו ביום שישי (21:45, שידור ישיר בספורט1) את נבחרת הולנד בסטאד דה סוויס וואנקדורף, שבברן. שתי הקבוצות השייכות לבית ג', 'בית המוות' של האליפות מגיעות במגמות הפוכות. צרפת סיימה את משחקה הראשון ב-0:0 מאכזב מאוד נגד הנבחרת הכי חלשה, כביכול בבית, רומניה. נבחרת האוראנג' מגיעה בקול תרועה רמה לאחר התצוגה הגדולה והניצחון 0:3 נגד אלופת העולם, איטליה.

שופט: הרברט פאנדל

לשנות סגנון, ומהר

לפני האליפות, התחזיות והפרשנים חזו גדולות ונצורות לפיינליסטית גביע העולם. ראו בה את אחת המועמדות הבכירות להניף את הגביע לאחר שמונה שנים, אלא שהבחורים של ריימונד דומנק התקשו מאוד ולא הצליחו לפרוץ את המערך הרומני. צרפת סבלה משבלוניות של שחקניה ומחוסר מעוף, דבר שהוביל אותה ל-0:0 משמים. הפסד לנבחרת הולנד כמעט יסיים בוודאות את דרכה בטורניר, כבר אחרי שני משחקים, דבר שיטריף את האומה הצרפתית.

"אולי אנחנו צריכים לשנות את סגנון המשחק שלנו", אמר בלם הנבחרת הצרפתית וויליאם גאלאס. "לסגל משחק מסירות מהיר, להוציא את היריב שלנו משיווי משקל". קל לומר, קשה לבצע.

"זה חשוב לעשות הגנה טובה ולא לספוג, אבל אנחנו חייבים להאיץ את הקצב", הוסיף שחקנה של ארסנל. "אנחנו חייבים נקודות, אנחנו זקוקים לניצחון ולנקודות. כדי לעשות כך, אנחנו צריכים להעז יותר ולקחת סיכונים".

בצרפת יכולים להתעודד מאוד משובם לסגל של הקפטן, פטריק ויירה, והחלוץ, תיירי הנרי, שלא שותפו במשחק הראשון עקב פציעות. הנרי הוא מלך השערים של נבחרת הטריקולור עם 44 כיבושים ב-100 הופעות.

הרכב משוער נבחרת צרפת: גרגורי קופה, פרנסואה קלרק, אריק אבידל, וויליאם גאלאס, לילאן תוראם, ג'רמי טוללאן, סמיר נאסרי, קלוד מקאללה, פרנק ריברי, תיירי הנרי, קרים בנזמה.

לצאת מהאופוריה, ומהר

הולנד מצידה לא צריכה לשנות שום דבר, רק לחזור על ההצגה הגדולה מול נבחרת איטליה. ניצחון ושלוש נקודות על צרפת יקנו לה בוודאות את העלייה מן הבית ויתנו לחלומות הזכייה שלה עוד הרבה דלק. בהולנד עסקו, מאמנים, שחקנים, עיתונאים ואוהדים, אחרי הניצחון על איטליה בדבר אחד. איך לשוב לקרקע ולא לתת לאופוריה לחלחל ולהפריע ללובשי הכתום. אחרי הכול, עם כל הכבוד לניצחון הגדול על איטליה, הפסד לצרפת, יציב את החבורה של מרקו ואן באסטן במקום בעייתי.

"הניצחון נגד איטליה היה מצוין, והאוהדים חגג, אבל עדיין לא השגנו דבר", אמר הקשר ווסלי סניידר, שכבש את השער השני נגד אלופת העולם. "המטרה שלנו עדיין נותרה זכייה באליפות, כך שאנחנו חייבים להישאר רגועים".

מרקו ואן באסטן לא יערוך שום שינוי בהרכב שפתח נגד איטליה. אריאן רובן עדיין מתאושש מהפציעה, כמו גם מריו מלכיוט. "השיקולים שלי מונחים על ידי הנבחרת מולה אנחנו משחקים", אמר ואן באסטן, כמו גם הכשירות והכושר של השחקנים, אבל אחרי המשחק נגד איטליה אני נמצא במצב נוח מאוד". אופוריה, כבר אמרנו?

הרכב משוער נבחרת הולנד: אדוין ואן דר סאר, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, חליד בולהארוז, אנדרה אוייר, יוריס מאתייסן, נייג'ל דה יונג, אורלנדו אנחלאר, רפאל ואן דר וארט, ווסלי סניידר, דירק קויט, רוד ואן ניסטלרוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully