וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש קבוצות איטלקיות מואשמות בזיוף מסמכים כספיים

ההתאחדות האיטלקית הגישה כתבי אישום כנגד אודינזה, גנואה ורג'ינה בגין עבירות חוזים כפולים וניפוח סכומי העברה. גם ראשי המועדונים הואשמו

חשדהליגה האיטלקית ממשיכה לספק כותרות לא מחמיאות, הקשורות בשחיתות. היום (חמישי) פורסם כי שלוש קבוצות מהליגה הבכירה: אודינזה, גנואה ורג'ינה מואשמות בחוזים כפולים וזיוף מסמכים כספיים. תובע מטעם ההתאחדות האיטלקית, שבדק את המסמכים, החליט להעמיד את שלוש הקבוצות לדין. כתב האישום מכיל גם אישומים אישיים כנגד בכירים בשלושת המועדונים.

נשיא גנואה, אנריקו פרציוזי ויו"ר אודינזה, פרנקו סולדטי מואשמים בכריתת חוזים כפולים עם שחקנים. התובע ציין כי ערך החוזים נופח על מנת שיתאים לדרישות הכלכליות לרישום קבוצות לליגה בעונות 2005 ו-2006. נשיא רג'ינה פסקוואלה פוטי מואשם בניפוח סכומי העברה בעונת 2006.

ראוי לציין כי בחודש פברואר הגישה ההתאחדות כתב אישום באישומים דומים כנגד אינטר ומילאן. למרות שהאישומים הפליליים נגד הקבוצות הוסרו, ההתאחדות עדיין צפויה להודיע בקרוב על החלטתה בעניין הקבוצות ממילאנו.

אם יורשעו אודינזה, גנואה ורג'ינה, הן עלולות לספוג עונשי קשים של קנסות ואף הורדת נקודות. גם הבכירים המואשמים צפויים לעונשים כבדים, במידה ויימצאו אחראיים. אודינזה, שבשורותיה משחקים חלוצי הנבחרת האיטלקית, אנטוניו די נטאלה ואפביו קוואליארלה, תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully