וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ממשיך במסע ההתאוששות, בקטנה

השוויצרי המושפל מגמר הרולאן גארוס עלה לרבע הגמר בטורניר האלה אחרי 5:7, 3:6 על ואצ'ק (342). רודיק ניצל פרישה של פיש בלונדון

לא ברור כמה זמן זה ייקח לו להרים את הראש אחרי ההשפלה בגמר הרולאן גארוס, אך רוג'ר פדרר נראה בינתיים כמי שחוזר לאט לאט לעצמו. הטניסאי השוויצרי, שמשתתף השבוע בטורניר האלה בגרמניה, צלח היום (חמישי) את הסיבוב השני בגרמניה אחרי שניצח את יאן ואצ'ק הצ'כי 5:7, 3:6.

פדרר, שמנסה להביא לדשא את מה שלא הצליח לעשות על החימר, לא השאיר סיכוי ליריבו, המדורג 342 בעולם. בשלב הבא ממתינה לפדרר משוכה קצת יותר קשה כאשר הוא אמור להתמודד מול המנצח בין מרכוס בגדאטיס לפאבריס סנטורו. מיכאל ללודרה הצרפתי ניצח במשחק נוסף שנערך היום בטורניר 6:7, 6:7 את סטיב דרשיץ' הבלגי ועלה אף הוא לרבע הגמר.

בטורניר הדשא בלונדון (פרסים בסך 713 אלף יורו) העפיל אנדי רודיק לשמינית הגמר אחרי שיריבו וחברו הטוב, מארדי פיש, פרש בתום המערכה הראשונה, בה הפסיד 7:6 בשובר שוויון בגלל פציעה בעקב.

בסיום המשחק אמר רודיק על יריבו: "אני מקווה שהוא יתגבר על הפציעה תוך יומיים או שלושה ויהיה כשיר לווימבלדון". על המשחק עצמו אמר רודיק, המדורג שישי בעולם: "הרמה של הטניס במערכה ששיחקנו הייתה גבוהה מאוד, ועל כך אני שמח".

רודיק, שפספס את הרולאן גארוס בגלל פציעה בכתף לא הגיש הרבה מאז שהתאושש, אבל בינתיים הוא נראה בדרך הנכונה להיות כשיר כמו שצריך לגראנד סלאם השלישי העונה. פרננדו גונזאלס, שנמצא בנסיגה עקבית ביכולת, הפסיד בסיבוב השלישי לאיבו קרלוביץ' 6:3, 7:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully