וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה את המומחה

ביקורת טלוויזיה קשה בגרמניה על הפרשן של יורוספורט, לותר מתיאוס: "מאמן מכבי נתניה הוא ממש לא מומחה". גם הבלוג של הגרמני תחת אש

מאמנה הבא של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, בקושי התחיל לעבוד וכבר סופג ביקורות. לא על תפקידו בנתניה, אלא על הפרשנות שהוא מעניק לערוץ יורוספורט בנושא אליפות אירופה. ביורוספורט, מתיאוס מכונה "המומחה". בגרמניה, אוהבים את התואר הזה קצת פחות.

למתיאוס יש פינה בה הוא נותן פרשנות קצרה לפני המשחק ואחרי המשחק. בטור ביקורת טלוויזיה שפורסם היום (חמישי) בגרמניה נכתב: "על ההופעות של מתיאוס ביורוספורט, גונתאר נצר (פרשן בטלוויזיה הגרמנית, שזכה גם הוא לביקורת) היה אומר: 'אתם שמים לב שאני נרדם כאן?', יורוספורט אולי מציגים את מתיאוס כמומחה, אבל מאמן מכבי נתניה הוא ממש לא כזה".

בהמשך נכתב: "לותר יושב באולפן מגוחך כשמאחוריו קיר שחור, שנראה עלוב, וברקע נשמעת מוזיקה שכאילו לקוחה מהמשחק טטריס". למתיאוס יש גם בלוג באתר הגרמני של יורוספורט. על המשחק בין פולין וגרמניה כתב המאמן: "שלום חברי הכדורגל, גרמניה יכולה לרשום הצלחה ראשונה. אמנם היו כמה אי הבנות בהגנה, אבל זה לא הזמן להתלונן ולחפש את השערה המפורסמת במרק". המשפט הזה של מתיאוס, כמו הבלוג כולו, לא התקבל בהבנה אצל כותב הביקורת שענה: "לא מתיאוס, אין שערה במרק, אלא פאה שלמה. .הבלוג שלך לא ראוי, בדיוק כמו התואר מומחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully