וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "ממחר נתקשר עם אזור אחר"

12.6.2008 / 15:42

אחרי שבמועצה האיזורית לא נרתעו מאיומיו של בעלי הגליל, הוא יפתח החל ממחר במגעים על העברת הקבוצה למועצה אחרת

קבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון בראשותו של חיים אוחיון מתקרבת לעזוב את תחומי המועצה האיזורית גליל עליון החל ממחר. אחרי שבשבועיים האחרונים פתח חיים אוחיון במסע כנגד המועצה האיזורית על חוסר התמיכה שלה בחמש השנים האחרונות בקבוצה, אמר אוחיון היום (חמישי), "הקבוצה ככל הנראה תשחק במקום אחר". על העובדה כי הוא מחכה לתגובה כלשהי מהמועצה המקומית אמר: "5 שנים לא קיבלנו מהם הודעה ואנחנו מחכים מעבר למחר, נראה כאילו הם לא לוקחים את זה ברצינות". אגב החברה המאמצת של הקבוצה "אלטשולר שחם" סיכמה עם אוחיון על המשך ההסכם ביניהם על סך מיליון שקל, סכום נמוך מהסכום שהשקיעה בעונה שעברה.

דוברת המועצה האיזורית גליל עליון יערה קדוש מסרה בתגובה: "מועצה אזורית הגליל העליון תומכת בקבוצת הבוגרים בסכום של למעלה מ-100,000 ש"ח בשנה. רק לאחרונה אישרו חברי ועדת התמיכות ומליאת המועצה תמיכה זו גם לשנת 2008. אולי בשביל אוחיון מאה אלף שקלים הם שום דבר. עבור ציבור משלמי המסים מדובר בסכום גדול. עמותות ספורט אחרות מקבלות תמיכות קטנות בהרבה. המועצה מקיימת שיתוף פעולה הדוק עם אוחיון בחוגי הילדים והנוער, מספקת הסעות למשחקים ובתחומים רבים. אנו מקווים ששיתוף הפעולה יימשך ומבטיחים שאנו נאפשר רק תמיכות שהחוק מתיר לנו ורק פעולות שמיטיבות עם תושבי הגליל העליון. אוחיון יבחר את המשך דרכו על פי אמונתו ורצונו".

אוחיון המשיך ואמר על המשך תוכניותיו לעתיד: "החל ממחר נתקשר עם איזור אחר שיקח אחריות איתנו בצורה שווה". לגבי רעיון האיחוד שהועלה עם הפועל גלבוע/עפולה מהליגה הלאומית אמר אוחיון: "זה צריך לבדוק עם האנשים בגלבוע/עפולה אני לא יכול להרחיב לאן נפנה. מה שכן אפשר להגיד שאנחנו מתקרבים לשחק במקום אחר".

אופציית העברת הגליל למקום אחר, מכה גלים בכל רחבי הכדורסל הישראלי. אבנר קופל ראש מנהלת ליגת ווינר התייחס לנושא: "עמדת המנהלת היא שקבוצה כמו גליל עליון היא בעלת ערך מוסף עליון מבחינה תדמיתית ומסורת ונעשה הכל כדי שהקבוצה תמשיך. באופן אישי אני חושב שזה שערוריה שהמועצה האיזורית שבתחומה הקבוצה משחקת, ושמפארת את המועצה על ידי כך ששמה מתנוסס במדיה בכל יום, לא נותנת שקל אחד לקבוצה שגם מגיעה להישגים ומגדלת נוער. אנחנו מזדהים עם חיים אוחיון שנושא את העול לבדו וללא כל תמיכה ונעמוד מאחוריו. אנחנו תומכים בצעדים שלו ומעריכים את המוסריות שלו. למרות כל הדברים הללו, לא קיבלנו שום הודעה רשמית אלא רק שמועות מהתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully