וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש בין גליל לנהריה, שלף בין גליל למכבי

קטש, המנהל מגעים מתקדמים עם נהריה, קיבל הצעה נוספת מגליל. אם יעזוב, שלף מועמד להחליפו, כאשר גם עלתה האפשרות שישוב למכבי ת"א

עודד קטש צפוי להעביר בקרוב את תשובתו הסופית לבעלי הפועל גליל עליון, חיים אוחיון, באשר להמשך דרכו בקבוצה.

קטש ואוחיון נועדו אתמול (רביעי) ודנו במגעים בין המאמן לעירוני נהריה, כשאוחיון הגיש לו הצעה משופרת, שמתקרבת מבחינת סכומים לסכום הכסף שמציעה נהריה. בניגוד לפרסומים האחרונים, עדיין קיימות מחלוקות כספיות בין קטש לנהריה, אך בקבוצה אמרו שינסו ללכת לכיוונו של המאמן. "הכדור אצל עודד. הוא יכול החליט לעזוב או להישאר", אמר אוחיון לוואלה! ספורט. "הגשתי לו הצעה ואני לא חושב שרק הכסף ייקבע בסופו של דבר. יש עוד דברים שמשפיעים".

במידה וקטש יעזוב לנהריה, המועמד המוביל לאימון הגליל הוא גור שלף, שחקן הקבוצה בעבר. שלף קיבל עוד בעונה שעברה פנייה להצטרף לצוות המקצועי של הגליל, אך דחה אותה. "גור שלף הוא מועמד יותר מראוי", אמר אוחיון בעניין זה. עוד נודע כי גם מכבי תל אביב מנהלת סיג ושיח עם שלף בנוגע לאפשרות שילובו מחדש במועדון בתפקיד מקצועי, אולי בתפקיד הסקאוט.

"היחסים שלי עם ראשי הגליל קרובים מאוד, כמו גם יחסי עם אנשי מכבי. זה באוויר עוד מהשנה שעברה", מסר שלף בתגובה. "אני מניח שבעונה הבאה אעבוד באחת משתי הקבוצות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully