וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים או מאחרים?

אופ"א עשויה לשלול מאוקראינה את הזכות לארח את היורו הבא, ב-2012 ביחד עם פולין, בעקבות עיכוב בשיפוץ האצטדיון הלאומי בקייב

בזמן שכל העיניים נשואות לאליפות אירופה הנוכחית, באוקראינה כבר מתכוננים ליורו הבא. לאחר שקיבלו, בצוותא עם פולין, את הזכות לארח את הטורניר ב-2012, היום (חמישי) עושה רושם שמצבם של האוקראינים נראה מעט בעייתי. האוקראינים החלו בשיפוץ האצטדיון האולימפי בקייב, בתקווה שהוא יהיה מוכן כמה שיותר מהר, אך לאור העבודה האיטית, ייתכן ואופ"א תחפש מדינה אחרת שתארח את הטורניר ביחד עם פולין.

נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נקו, נתן לוועדה האחראית שבוע כדי לפתור את הבעיות העיקריות. נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, כבר ביקר את ההכנות האיטיות בעבר, והוא צפוי לערוך ביקור נוסף במדינה בתחילת החודש הבא. באוקראינה החלו שמועות שגוף הכדורגל האירופאי יעדיף לתת למדינה אחרת ביבשת לארח את האליפות.

על שיפוץ האצטדיון בן 80 אלף המקומות אחראית חברה מטייוואן, שזכתה במכרז בעלות של כ-300 מיליון דולר. "עושם רושם שהחברה הטייוואנית לא מסוגלת לסיימת את הפרוייקט בזמן בגלל חוסר בחומרים ומשאבים", אמר בוריס ווסקרנבסקי, אחד מראשי ההתאחדות האוקראינית, והוסיף: "כרגע יש שתי אפשרויות, או שהממשלה תבין שהחברה האסיאתית לא תוכל לעמוד בעבודה, או שאופ"א תשלול מאיתנו את הזכות לארח את האליפות, ועל אפשרות כזו אני לא רוצה לשמוע".

במדינה כבר החלו בהכנות לוגיסטיות לקראת הטורניר, הכוללות שיפוץ דרכים מרכזיות, מסילות רכבת, שדרוג שדות התעופה ומלונות בעיר הבירה. אלא שכמו שהעבודה על האצטדיון המרכזי בקייב מתקדמת, ייתכן וכל זה יהיה לחינם.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully