וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מתקרב להפועל ירושלים, האוהדים מתנגדים

12.6.2008 / 18:58

גודס נפגש עם היו"ר דני קליין ורואה החשבון של הקבוצה. הצדדים צפויים להפגש במהלך הסופ"ש ולסכם. האוהדים פתחו עצומה נגד המהלך

הפועל ירושלים ממשיכה בחיפוש אחר מאמן ואחרי שהחלה במגעים רשמיים עם שרון דרוקר שהסתיימו ללא הצלחה, נפגש היום (חמישי) יו"ר הקבוצה דני קליין עם גיא גודס, ששוחרר אמש מתפקיד עוזר המאמן של מכבי תל אביב. עודד קטש ירד מהפרק מבחינת ירושלים שלשום כשסיכם בעירוני נהריה, ובירושלים פנו אתמול בבוקר לדרוקר והציעו לו חוזה. הפערים בין הצדדים היו גדולים, ולכן שמו של דרוקר הוסר גם כן.

בפגישה בין גודס, קליין ורואה החשבון של הקבוצה, שהוגדרה כפגישה ראשונית ולצורך היכרות והתרשמות, הציג גיא גודס את ה"אני מאמין" שלו בפני קליין, ואף הציג את הדרישות המקצועיות שלו במידה ואכן יעבוד בקבוצה. קליין התרשם מאוד מהגישה של גודס, והצדדים קרובים מאוד לסיכום בעקבות העובדה שבירושלים מסוגלים לעמוד בתנאי השכר של גודס. הצדדים צפויים להפגש במהלך סוף השבוע ולסכם סופית את תנאיו.

אחת הבעיות בהבאתו של גיא גודס עשויה להיות תגובת הקהל במלחה, שהביע בשבוע שעבר מחאה להבאתו של גודס, לאחר ששמו הועלה בהקשר של הקבוצה לראשונה. היחסים בין גודס לקהל הירושלמי התדרדרו בעקבות תקרית בין הצדדים אחרי משחק הניצחון של ירושלים על מכבי תל אביב בסיבוב השני של העונה שעברה. לטענת אוהדי ירושלים גודס פגע באוהד ולטענת עוזר המאמן של מכבי תל אביב לשעבר הוא נפגע על ידי התפרעות של חלק מהקהל. מספר אוהדים אף קראו לחרם על המנויים במידה וגודס יגיע, ולאחר הפגישה בין גודס לדני קליין, פתחו כמה מהם עצומה כנגד החתמת גודס בקבוצה. גורם בקבוצה אמר: "הקהל שלנו הוא דבר יקר וחשוב, אבל אסור לנו לקחת בחשבון רגשות של אוהדים לפני החלטות מקצועיות. אני בטוח שהאיומים הם איומי סרק".

דני קליין אף נפגש אמש עם דני גוט, שחקן הקבוצה לשעבר, ששימש סקאוט במכבי תל אביב ובדינמו מוסקבה בשנים האחרונות. קליין הציע לגוט תפקיד בצוות המקצועי, אך גוט הבהיר כי ברצונו לאמן קבוצה בליגת העל. בירושלים מעריכים כי במידה וגוט לא יאמן קבוצה בארץ ייתכן שילוב בינו לבין גיא גודס.

עדכון ראשון: 12/6/08 15:00
עדכון אחרון: 12/6/08 18:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully