וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לפחד מהם

הנבחרת הגרמנית נראית מאיימת, בעיקר אחרי התצוגה מול פולין, והשאלה מה קרואטיה יכולה לעשות מולה. אנחנו הולכים על תיקו עם יחס של פי 3.2

הסיבוב השני של משחקי בית ב' ייפתח עם המשחק המסקרן בין נבחרות גרמניה וקרואטיה שייערך באיצטדיון ורטהארזי בקלגנפורט. את המשחק ינהל השופט הבלגי, פרנק דה בליקר. שתי הנבחרות פתחו את הטורניר עם ניצחון אולם היתה זו גרמניה שבמשחק נהדר מול פולין ביססה את מעמדה כמועמדת רצינית לזכייה בטורניר ולעומתה, קרואטיה, שניצחה אומנם את נבחרת אוסטריה, שיחקה בצורה מחפירה ולא הרשימה בלשון המעטה. במידה ותגיע הכרעה כלשהי תוכל הנבחרת המנצחת לנוח על זרי הדפנה ולהגיע רגועה לשלב רבע הגמר.

הנבחרת הקרואטית ניצחה את המשחק הראשון שלה מול הנבחרת האוסטרית, לאחר שלוקה מודריץ' הבקיע פנדל בשלב מוקדם של המשחק. ברור כי הנבחרת של סלאבן ביליץ' תרצה לנצח גם את המשחק מול נבחרת גרמניה אולם ביכולת שהציגו השחקנים הקרואטים, המשימה הגרמנית תהיה קשה הרבה יותר.

משחק הניצחון של גרמניה על נבחרת פולין היה הניצחון הראשון בטורניר יורו מאז 1996. לוקאס פודלוסקי, עם שני שערים אך נטול שימחה עקב שורשיו הפולניים, סידר לגרמנים כמה ימים שמחים ומאושרים. למרות החששות הקלים לפני פתיחת הטורניר, היום כבר אין מי שיפקפק בעוצמה וביכולת המוכחת של הנבחרת הגרמנית אשר בניגוד לדעות הקודמות משחק כדורגל משוחרר, התקפי ושמח.

אז מה יהיה? ההימורים נוטים לטובת גרמניה, מן הסתם, אך קרואטיה הראתה שיש לה מה למכור, בייחוד בשלב המוקדם של הטורניר. ניצחון גרמני יקנה יחס של פי 1.5, תיקו יעניק פי 3.2 וניצחון קרואטי יגדיל את היחס פי 4.9. אנחנו מריחים תיקו, לכו עם זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully