וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבעה במו"מ עם רועי ברקוביץ' וניר כהן

12.6.2008 / 11:22

העולה החדשה ללאומית פנתה לשחקנה של דן בוס ולשחקנה של עירוני רמת גן, שנמנים על הסגל של נבחרת ישראל. תיתכן פניה גם לשוטבין

מכבי גבעת שמואל, שהעפילה לליגת העל, החלה בימים האחרונים בהתארגנות לקראת העונה הבאה, בראשותם של המאמן אורן אהרוני ועוזרו דרור כהן. בגבעה חתומים בשלב זה שלושה שחקנים מהעונה שעברה: משה ברנר בן ה-37, והצעירים איתי גרינבוים ויחזקאל סקורר.

בגבעה מעוניינים בישראלים בכירים, ובקבוצה פנו לשחקני הסגל הרחב של נבחרת ישראל ניר כהן מעירוני רמת גן ורועי ברקוביץ' מדן בוס ההולנדית. כמו כן בקבוצה עשוים לפנות לאנטון שוטבין, שסיים השאלה בת שנה אחת מבית"ר בנימינה, במידה שמכבי תל אביב תחליט להשאילו גם בעונה הבאה.

כהן, 27, נבחר לתגלית העונה של ליגת העל לאחר ההצלחה עם עירוני רמת גן. כהן גדל במגדל העמק, אך את גיל הנוער הוא סיים בקרית ביאליק. לאחר מכן החל להסתובב בסגלים של מכבי רעננה ואליצור קרית אתא בלי לקבל יותר מדי דקות משחק וירד לליגה הלאומית למדי גלבוע/עפולה לפני שהחליט לנסות את מזלו בארצות הברית בקולג'ים. בשתי העונות הראשונות שיחק במונרו ג'וניור קולג' לפני שהצטרף לסן דייגו לשנתיים בה צבר ניסיון. בתחילת העונה הצטרף לעירוני רמת גן ופרץ עם 8.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק וזכה בהזמנה לסגל הרחב של נבחרת ישראל.

ברקוביץ', 26, גדל ושיחק את כל הקריירה בארץ במדי רמת השרון. הוא ניסה להתקבל למכללות אחרי קריירה בנבחרות הנוער של ישראל אך לבסוף נשאר בקבוצה הקטנה. לאחר מכן הצטרף לא.א. לימסול הקפריסאית, בה בילה בעונת 2006/7, חצי עונה לפני שהצטרף לדן בוס ההולנדית. בסיום העונה הואשם ברקוביץ' בשימוש בחומרים אסורים אך נוקה מכל אשמה, ויחד עם קבוצתו הפסיד בגמר הפלייאוף ההולנדי. בברקוביץ' מעוניינות גם הפועל גליל עליון ועירוני נהריה.

יו"ר הגבעה מוטי אמסלם אישר את הדברים ואמר: "פנינו לסוכנים של ניר כהן ורועי ברקוביץ' במטרה להתחיל במשא ומתן ולשמוע את הדרישות הכספיות". לגבי אופציית צירופו של אנטון שוטבין מסר אמסלם: "שוטבין בשלב זה הוא שחקנה של מכבי תל אביב, הוא חוזר לשם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully