וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון מתלבטים: גודס או בוסאני

12.6.2008 / 8:22

שני מאמני העבר של הקבוצה, מועמדים לחזור אליה. בוסאני נפגש כבר עם קליסקי, גם גודס קיבל הצעה. בקבוצה יחליטו עד יום שני

הנהלת מכבי ראשון לציון צפויה להחליט במהלך סוף השבוע על מינוי מאמן חדש לקבוצה, כששני המועמדים המובילים לתפקיד הם רוני בוסאני וגיא גודס. שני המאמנים אימנו בעבר בקבוצה, ולאחרונה מצאו את עצמם ללא עבודה, כאשר בגודס הייתה מעוניינת ראשון מסוף העונה שעברה. במאמן נהריה לשעבר החל העניין ברגע שהקבוצה בחרה בעודד קטש כמאמנה. אמש (רביעי) נפגשו רוני בוסאני ומשה קליסקי, יו"ר ראשון בבית קפה בעיר ודנו בתנאיו של המאמן. גם גיא גודס ישב עם ראשי ראשון ושמע מהם את הצעתם.

בוסאני התראיין לוואלה! ספורט ואמר על אופן המינוי של עודד קטש: "בנהריה החליטו ללכת בכיוון אחר, כמו שאמרתי כבר בעבר, שיהיה להם לבריאות". בוסאני גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך את רוב הקריירה העביר במכבי דרום ובמכבי ראשון לציון. בראשון הוא קיבל לראשונה את שרביט האימון אחרי שלוש שנים כעוזר מאמן ואימן בקבוצה בשתי קדנציות שונות. כמו כן עבר בוסאני בגבעת שמואל, הפועל תל אביב, רמת השרון, עירוני אשקלון ועירוני נהריה. בוסאני שמר במשך כל השנים על קשרים טובים עם אנשי ראשון לציון וגם כשניצח אותם במדי נהריה במהלך העונה אמר מילים טובות וניחם את הקבוצה.

גיא גודס, שאתמול סיים את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב לאחר שנתיים במועדון, נחשב למאמן האידיאלי מבחינת ראשון. גודס שסיים את הקריירה שלו בראשון בסוף עונת 2003/4, היה עוזר המאמן של חנוך מינץ בעונה לאחר מכן ולאחר פיטוריו של מינץ קיבל את הקבוצה באמצע העונה. בעונת 2005/6, הוביל את ראשון אל המקום השלישי בליגה ולמרחק נקודה מעלייה לגמר הפיינל פור. בראשון ניסו להשאיר את גודס בעונה לאחר מכן אך הוא חתם במכבי תל אביב. עלותו של גודס בשלב זה היא גבוהה, אך בראשון מאמינים שימצא המקום להחתימו ובסופו של דבר אם יוחלט עליו כמאמן הקבוצה, הנושא הכספי לא יהווה בעיה. הקבוצה מקווה שבמידה וגודס יהיה המאמן, עומאר סניד שמתלבט בין הצעותיה של ראשון, אשקלון ועוד קבוצות מאירופה, יעדיף לחזור לראשון בזכות קשריו עם גודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully