וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאתיח טרים: "זו רק ההתחלה של היורו בשבילנו"

מאמן טורקיה חגג את הניצחון הדרמטי על שוויץ, שהשאיר לנבחרתו סיכוי להעפיל לרבע הגמר. קובי קון המאוכזב: "היינו חסרי מזל"

שמחה גדולה היתה הערב (רביעי) במחנה הנבחרת הטורקית, שרשמה ניצחון גדול 1:2 על שוויץ במחזור השני של בית א' ביורו 2008 ושמרה על סיכוי לתפוס את הכרטיס השני לרבע הגמר. פורטוגל כבר זכתה בכרטיס הראשון מהבית עם הניצחון על צ'כיה מוקדם יותר הערב (1:3), והטורקים יכולו להצטרף אליהם עם ניצחון על צ'כיה במחזור האחרון שיתקיים ביום ראשון. המארחים השוויצרים, לעומת זאת, חלמו להפתיע בעזרת הקהל המקומי, אבל ספגו הפסד שני ברציפות שקטע עבורם את חלום רבע הגמר מוקדם בהרבה מהצפוי.

"אנחנו עדיין כאן"

המאמן הטורקי, פאתיח טרים, לא ידע את נפשו מאושר בסיום המשחק. "זו הרגשה נפלאה", אמר המאמן הוותיק. "הניצחון הזה היה חשוב מאוד לביטחון של השחקנים ואני חייב לברך אותם על ההשקעה האדירה שלהם". לגבי המשך הדרך בטורניר אמר טרים: שלוש הנקודות הללו נותנות לנו המון תקווה לקראת המשחק האחרון מול צ'כיה. אנחנו עדיין כאן ועדיין משחקים. זו רק ההתחלה של היורו בשבילנו".

קון: "אני לא מאשים את השחקנים"

בצד המפסיד ניצב המאמן השוויצרי קובי קון, שלקח את ההפסד בצורה קשה. "זו אכזבה מאוד מאוד גדולה, וזה כואב", אמר קון. "אני בטוח שכל המדינה מאוכזבת כמו שאנחנו מאוכזבים. ציפינו לכל כך הרבה וניסינו, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק. זה הכדורגל. לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו, אבל אני לא מאשים את השחקנים, הם עשו כל מה שהם היו יכולים. פשוט היינו חסרי מזל. ננסה לסיים את הטורניר ברוח טובה מול פורטוגל ביום ראשון".

ארן דרדיוק ניסה להסביר את הלך הרוח של השחקנים לאחר המשחק: "חדר ההלבשה שלנו היה שקט מאוד בסיום", סיפר החלוץ הצעיר. "כולנו מאוכזבים ביותר. הם הבקיעו פעמיים משני חצאי הזדמנויות, וכמובן שזה הפסד מאוד מר עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully