וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "אם ננצח את גרמניה, נוכל לנצח כל קבוצה"

גרמניה הציגה יכולת משכנעת מאוד מול פולין, הנבחרת של ביליץ' אכזבה מעט, אבל אחת מבין השתיים תוכל להבטיח העפלה לרבע הגמר

הסיבוב השני של משחקי בית ב' ייפתח עם המשחק המסקרן בין נבחרות גרמניה וקרואטיה שייערך באיצטדיון ורטהארזי בקלגנפורט. את המשחק ינהל השופט הבלגי, פרנק דה בליקר. שתי הנבחרות פתחו את הטורניר עם ניצחון אולם היתה זו גרמניה שבמשחק נהדר מול פולין ביססה את מעמדה כמועמדת רצינית לזכייה בטורניר ולעומתה, קרואטיה, שניצחה אומנם את נבחרת אוסטריה, שיחקה בצורה מחפירה ולא הרשימה בלשון המעטה. במידה ותגיע הכרעה כלשהי תוכל הנבחרת המנצחת לנוח על זרי הדפנה ולהגיע רגועה לשלב רבע הגמר.

הקרואטים בטוחים בעצמם

הנבחרת הקרואטית ניצחה את המשחק הראשון שלה מול הנבחרת האוסטרית , לאחר שלוקה מודריץ' הבקיע פנדל בשלב מוקדם של המשחק. ברור כי הנבחרת של סלאבן ביליץ' תרצה לנצח גם את המשחק מול נבחרת גרמניה אולם ביכולת שהציגו השחקנים הקרואטים, המשימה הגרמנית תהיה קשה הרבה יותר.

החלוץ מלאדן פטריץ' תיאר את הרוח הנושבת במחנה הקרואטי: "יש לנו ביטחון בעצמנו. אנחנו יודעים שאנחנו חזקים מספיק בכדי להתמודד עם גרמניה. אם ננצח אותם, הרי שיש לנו יכולת לנצח כל קבוצה", אמר השחקן. "אנחנו נשמח להצליח כמו שהצלחנו במונדיאל ב-1998".

למרות הביטחון העצמי של חלוץ דורטמונד, יודע פטריץ' כי הנבחרת הגרמנית היא לא משוכה קלה במיוחד. "הגרמנים הם תמיד פייבוריטים. לא רק בשלב הבתים. יש סיכוי שהמשחק האחרון שלנו מול פולין יכריע את זהות העולה לשלב רבע הגמר, אבל אני מקווה שנוכל להבטיח את העלייה שלנו כבר לפני כן".

הרכב משוער קרואטיה: סטיפה פלטיקוסה, יוסיפ סימוניץ' , רוברט קובאץ', ודראן צ'ורלוקה, ניקו קובאץ', דאריו סרנה, לוקה מודריץ', דניאל פרנייץ' , ניקו קרנצ'יאר, איביצ'ה אוליץ', מלאדן פטריץ'.

הגרמנים רעבים לתואר

משחק הניצחון על נבחרת פולין היה הניצחון הראשון בטורניר יורו מאז 1996. לוקאס פודלוסקי, עם שני שערים אך נטול שימחה עקב שורשיו הפולניים, סידר לגרמנים כמה ימים שמחים ומאושרים. למרות החששות הקלים לפני פתיחת הטורניר, היום כבר אין מי שיפקפק בעוצמה וביכולת המוכחת של הנבחרת הגרמנית אשר בניגוד לדעות הקודמות משחק כדורגל משוחרר, התקפי ושמח.

מנג'ר הנבחרת, אוליבר בירהוף, הסביר לקראת המשחק מה הן התחושות במחנה הגרמני. "אנחנו כל כך רוצים את התואר הזה ואני יכול לומר שהשחקנים רעבים אפילו יותר מהשחקנים בנבחרת הגרמנית של 1996".

"פיתחנו לעצמנו סיגנון מסוים", הוסיף בירהוף. "קשה לי להשוות את הנבחרת שלנו לאף נבחרת אחרת, אבל מה שבטוח אנחנו נבחרת חזקה ומצוינת. אנחנו יודעים שהקרואטים הם יריבים חזקים ושיהיה משחק קשוח. אבל אנחנו נעשה הכל כדי לרסק אותם ולנצח", אמר.

למרות הביטחון שמשדר מנג'ר הנבחרת, דווקא מאמן הגרמנים, יואכים לאו, בטוח כי המשחק מול הקרואטים יהיה קשה ומתיש. "הקרואטים הם טקטיקנים מצוינים", אמר המאמן. "לצד זה, יש להם גם שחקנים אינדבידואלים מצויינים שיכולים לנצח אותך באחד על אחד", סיכם.

הרכב משוער גרמניה: יינס להמן, פיליפ לאהם, כריסטוף מצלדר, פר מרטסאקר, מרסל יאנסן, טורסטן פרינגס, מיכאל באלאק, בסטיאן שווינשטייגר, לוקאס פודולסקי, מריו גומז, מירוסלאב קלוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully