וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני מעדיף לשחק בלבן, ולא באדום"

רונאלדו התלוצץ עם העיתונאים אחרי הניצחון של פורטוגל על צ'כיה: "התכוונתי למדים הלאומיים, כמובן". סקולארי: "הגענו עם הכנה טובה"

בפורטוגל אהבו את ההצגה של פפה במשחק הניצחון על טורקיה, אבל כל כך חיכו שכריסטיאנו רונאלדו יראה את מה שהוא יודע לעשות כל כך טוב - וזה בדיוק מה שהוא עשה בניצחון 1:3 על צ'כיה, שהעניק לפורטוגלים את הכרטיס הראשון לרבע הגמר ביורו 2008.

אם הוא רוצה לזכות בתואר שחקן האליפות, ככה בדיוק רונאלדו יצטרך לשחק גם בהמשך שלה, אולי בדרך להצעיד את נבחרתו לשלב אחד גבוה יותר מזה שבו היא סיימה באליפות הקודמת אצלה בבית.

"ההרגשה נהדרת. השגנו את המטרה הראשונה שלנו שהיא לעלות לשלב הבא, אני שמח שיכלתי לתת לזה את התרומה שלי עם שער", אמר רונאלדו בסיום המשחק והוסיף: "שיחקנו טוב. הצ'כים היו ממש טובים במחצית הראשונה, והיה לנו קשה לחדור את ההגנה שלהם. הצלחנו ליצור המון מצבים ולשחק קבוצתי. אם נמשיך לשחק ככה, יש לנו סיכוי טוב ללכת רחוק באליפות הזאת".

בהמשך התלוצץ רונאלדו עם אנשי התקשורת. "אני מעדיף לשחק בלבן ולא באדום", אמר בקריצה לכל פרשת מעברו האפשרי לריאל מדריד על חשבון מנצ'סטר יונייטד, והמשיך: "אני מתכוון למדים הלאומיים, כמובן".

גם מאמנה של נבחרת פורטוגל, לואיז פליפה סקולארי, לא הסתיר את שביעות רצונו מהמשחק ואמר: "אני מרוצה מאוד מהמחויבות וההקרבה שהשחקנים שלי הציגו. היינו צריכים לסבול, אבל שיחקנו טוב. המשחק הזה הוכיח שהגענו עם הכנה טובה. נתנו שתי מחציות שניות מצויינות בטורניר הזה והשחקנים רצו 90 דקות".

סקולארי התייחס גם לשיבוצו של מילאן בארוש בהרכב הצ'כי ואמר: "זה היה מהלך מפתיע ונבון של המאמן הצ'כי, כי אני ציפיתי שיאן קולר יפתח. זה סיבך את התכניות שלנו והקשה עלינו במחצית הראשונה. במחצית אמרתי לשחקנים שלי שהם חייבים להיות יותר אגרסיביים וביקשתי מרונאלדו וסימאו סברוסה שיחתכו מהאגפים לאמצע. הם עשו בדיוק את מה שביקשתי".

המאמן הצ'כי קרל ברוקנר לא האשים רק את היכולת של כריסטיאנו רונאלדו כשסיכם את המשחק: "אין ספק שרונאלדו הוא נשק מסוכן ואולי השחקן הטוב ביותר בטורניר הזה, אבל לא הפסדנו רק בגלל רונאלדו, יש להם שחקנים מצויינים אחרים. דקו הוא שחקן נהדר, והוא לטעמי היה הטוב ביותר על המגרש היום. הוא המוח של הנבחרת הפורטוגלית והוא זה שלוקח אחריות. אם כאלה שחקנים בצד השני של המגרש, זה אף פעם לא יכול להיות קל". על הנבחרת שלו אמר ברוקנר: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק טוב לא רק בהגנה, אלא גם בהתקפה. יצרנו יותר מצבים במחצית הראשונה, ממה שיצרנו בכל המשחק הראשון שלנו. במחצית השניה התעייפנו ופורטוגל שיחקה פשוט נפלא. המעבר שלהם מההגנה להתקפה היה מושלם. קשה לי להגיד שהבעיה שלנו הייתה כושר גופני, הבעיה שלנו הייתה פורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully