וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסאני: "שיהיה לנהריה לבריאות"

11.6.2008 / 20:21

עודד קטש צפוי לחתום על החוזה בעירוני נהריה ביום שישי, ובינתיים שחקן בנהריה מאשים: "ההחלטה לא להמשיך עם בוסאני היא חובבנית"

עודד קטש נפגש היום (רביעי) בעיריית נהריה עם נציגי העירייה שהגישו לו הצעה נגדית בעקבות הפרטים שהוסכמו ביניהם אתמול. קטש צפוי לחתום על חוזהו ביום שישי לאחר שיפגש היום בערב עם חיים אוחיון ויבקש ממנו להשתחרר מגליל עליון. כמו כן צפוי קטש לדון עם אוחיון בהמשך העתיד של הגליל. היחסים בין השניים שהתחילו לעבוד יחדיו לפני ארבע שנים לא יפגעו ומקורבים לקטש לא פוסלים אופציית חזרה לגליל בתקופה אחרת.

בתוך כך הגיבור הטראגי של סיכומו של קטש בנהריה הוא רוני בוסאני, מאמן הקבוצה בשבעת המחזורים האחרונים. בוסאני היה האחראי על הריצה המצוינת שעשתה נהריה, שהסתיימה בעלייה לפיינל פור, אך למרות זאת בנהריה לא מצאו לנכון להמשיך עם בוסאני לעונה נוספת. יש לציין כי הנהלת נהריה התחלפה בעקבות עזיבתה של חברת "ישקאר" מניהול הקבוצה וכיום מי שמנהלים את הקבוצה בפועל הם אנשי ראש העיר, ג'קי סבג.

"קיבלתי את העובדה שקטש סיכם מאוד בהפתעה", אמר היום בוסאני. בראיון שנתן בוסאני ערב הפיינל פור, אמר בוסאני כי חלק מהאופי שלו הוא לא לדחוף אותו והוא מאמין שההצעה מנהריה תגיע לבד. מסתבר שהוא טעה, "אני לא חושב זאת הייתה הבעיה. ההנהלה התחלפה והיום יש הנהלה חדשה, היא החליטה ללכת בכיוון אחר. הסיבות איתם, זו זכותם המלאה, אין לי את היכולת להתערב במה הם עושים ולמה". בוסאני, מנסה להשאר רגוע, "זה לא משנה אם אני פגוע, ממש לא. אני מרגיש שעשיתי תקופה יפהפיה. נהניתי מהקבוצה, מהשחקנים ההנהלה והאוהדים שחזרו ובגדול. החליטו ללכת בכיוון אחר, וכמו שכבר אמרתי, שיהיה להם לבריאות".

שחקן בכיר בנהריה לקח את העניין קצת יותר קשה מבוסאני: "ההחלטה ללכת עם קטש היא מבחינה שיווקית בלבד. אין שחקן בקבוצה שלא התאהב ברוני, הוא מאמן נהדר שהתחבר למקום. ההחלטה לא להמשיך איתו היא לא מקצועית ועל גבול החובבנית. למה מה קטש כבר עשה בקריירה?"

בוסאני אגב, לא פוחד להשאר בלי עבודה בתחילת העונה, כמו בעונה שעברה, "אני אף פעם לא סקפטי אני בכדורסל הרבה שנים, אחד הותיקים בטח מבחינת המאמנים. אני לא יודע מה יהיה תמיד יש הפתעות. יש לי הצעות ודברים אחרים, נשקול ונבדוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully