וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון חתם בבני יהודה

11.6.2008 / 19:45

המאמן סיכם לעונה אחת והוא יאמן את הכתומים בשנה הבאה. דמאיו: "גיא הוא האיש הנכון במקום הנכון". ביטון וחיימוביץ' בדרך החוצה

לאחר מסיבת העיתונאים המסקרנת בה הודיע גיא לוזון כי הוא יורד מאימון נבחרת הנוער, היום (רביעי) חתם המאמן בקבוצה של חזי מגן ומשה דמאיו לשנה אחת.

יושב ראש הקבוצה,חזי מגן, אישר היום כי מלבד גיא לוזון, עלה על הפרק גם שמם של ראובן עטר, שמועמד לנבחרת הצעירה ורוני לוי אשר טרם השיב להצעה שקיבל מדמאיו ומגן. וכבר מוקדם יותר נראה היה כי לוזון הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה. לוזון שכשל העונה בשתי קבוצות אותן אימן , הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה, הוזכר כבר בעונה שעברה כמאמן אופציונאלי לשכונה לאחר התפטרותו של המאמן דאז, אלי כהן. אז סירב לוזון להצעתם של הכתומים וכזכור בסופו של דבר קיבלו את התפקיד יעקב אסייג וחזי שירזי, שהוליכו את בני יהודה למסע הישארות מוצלח ודאגו להשאיר את הקבוצה עונה נוספת בליגת העל.

משה דמאיו הגיב על ההחתמה ואמר: "מבחינתנו גיא הוא האיש הנכון במקום הנכון. אנחנו שמחים מאוד שגיא לוזון הגיע לבני יהודה למרות העונה הפחות טובה שהיתה לו. אנחנו בטוחים ביכולת שלו אחרת לא היינו מביאים אותו לקבוצה. אנחנו מקווים לצאת יחד לדרך חדשה. השאיפה היא שהעונה הקרובה תהיה טובה יותר מהעונה שחלפה".

בשלב זה כלל לא ברור כיצד יראה הסגל שיקבל לוזון לידיו שכן מספר שחקני מפתח צפויים לעזוב את השכונה. החלוץ משה ביטון ,שחתום לעונה הבאה, מבוקש במספר קבוצות בבלגיה ונראה שסעיף שחרור נמוך שיש לחלוץ בחוזה יסלול את דרכו החוצה. הבלם זאב חיימוביץ' סיים את חוזהו והוא מבוקש מאוד על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה שמחפשת מחליף לבלם אבי סטרול שחתם בלוקרן. חיימוביץ' עצמו מפזר ערפל סביב עתידו אך נראה שרק הצעה כספית גבוהה מאוד תשאיר אותו לעונה נוספת במדים הזהובים.

שחקן נוסף שלא ימשיך בשכונה הוא המגן סאלם אבו סיאם שסיים חוזה והפך לשחקן חופשי. באגף הזרים, נראה שכרגע רק מקומו של השוער הניגרי דלה איינוגבה בטוח בסגל לעונה הבאה. הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' נמצא בחופשת מולדת בבלגרד וגורמים בסביבתו אמרו כי קטנים הסיכויים שיחזור לעונה נוספת בשכונה. אימורו לוקמן הגנאי כבר נפרד מחבריו ויעבור לקבוצת פאפוס הקפריסאית. סדריק ברדון הצרפתי מבוקש מאוד על ידי לבסקי סופיה שרוצה להחזירו לקראת העונה הבאה. מי שדווקא חתם בקבוצה הוא השוער אבירם דלל, שוערה של בני לוד בעונה שעברה והוא ישמש כשוער השני במקומו של ניל אברבנל.

שינוי נוסף בצוות המקצועי הוא מינויו של מאמן הכושר שלומי ישינובסקי שמגיע ממכבי פתח תקווה, במקומו של ערן שדו שמסיים את תפקידו בשכונה. שדו מחזיק בידיו מספר הצעות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully