וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם הודחו מטורניר האלה

הצמד הישראלי הפסיד בשובר שיוויון לליוביצ'יץ' וסודרלינג ברבע הגמר על הדשא בגרמניה. ניצחונות לפדרר, נדאל ואנדי רודיק

הטניסאי האמריקאי אנדי רודיק חזר היום (רביעי) לעניינים אחרי שויתר על השתתפותו ברולאן גארוס. רודיק פתח את עונת הדשא האהובה עליו בטורניר קווינס בלונדון (על סך פרסים של 713 אלף יורו), שם הוא ינסה להשיג תואר חמישי ברציפות.

רודיק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נתקל בקשיים מול בן ארצו רובי ג'ינפרי והפסיד במערכה הראשונה 7:6. האמריקאי המדורג 6 בעולם התאושש בהמשך ונקם עם 15 אסים בדרך ל-1:6, 1:6 וניצחון במשחק כולו.

רפאל נדאל, שמקווה לככב השנה גם על הדשא, גבר במשחקו הראשון על יונאס ביורקמן השבדי 2:6, 2:6. רישאר גאסקה הצרפתי, שכמו רודיק פרש מהרולאן גארוס ועלה אוטומטית לסיבוב השני בקווינס, גבר במשחקו הראשון על סימונה בוללי האיטלקי 3:6, 3:6. לייטון יואיט (11 בטורניר) גבר על קסאבייה מאליס הבלגי 3:6, 2:6.

בטורניר הדשא המקביל שמתקיים בהאלה שבגרמניה (על סך פרסים של 713 אלף יורו), סיים הצמד הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, את חלקו אחרי הפסד ברבע הגמר לאיבן ליוביצ'יץ' הקרואטי ורובין סודרלינג השבדי 6:3, 3:6, 10:7. סודרלינג הפתיע מוקדם יותר כשניצח בסיבוב השני של טורניר היחידים את תומאס ברדיץ' הצ'כי (3 בטורניר) 2:6, 5:7. רוג'ר פדרר פתח את עונת הדשא שלו בניצחון 4:6, 2:6 על מיכאל ברר הגרמני בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully