וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים עוקבים אחר מצבו של ביינום

11.6.2008 / 16:18

מעמדו של הגארד במכבי תל אביב לא ברור, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. בירושלים עוקבים ועשויים לפנות אליו במידה וישוחרר

בעוד במכבי תל אביב החלו במלאכת הרכבת הסגל לקראת העונה הבאה, בהפועל ירושלים בוחנים בקפדנות את מהלכיה של סגנית האלופה בעניין וויל ביינום. אפי בירנבוים צפוי לעשות שינויים רבים בסגל של מכבי, והוא החל בסיכום שהושג עם ג'ייסון וויליאמס שצפוי לחתום בקבוצה.

בירנבוים יבחן בימים הקרובים את השחקנים הזרים החתומים בקבוצה וידוע כי בשלב זה מעמדו של וויל ביינום אינו ודאי למרות שהשחקן מחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה. במידה וביינום אכן ישוחרר ממכבי, עשויה הפועל ירושלים שמעוניינת ברכז זר לפנות לשחקן.

ביינום בן ה-25 הוא בוגר מכללת ג'ורג'יה טק, ובין היתר שיחק בגמר המכללות. את עונתו הראשונה מחוץ לקולג' בילה בליגת הפיתוח אך סיים אותה ב-15 משחקים במדי גולדן סטייט מהנ.ב.א. בתחילת עונת 2005/6 הוא הוחתם עם ציפיות רבות במכבי של נוון ספאחיה והוכיח שמדובר באחד השחקנים היותר מוכשרים שנחתו בישראל.

את העונה החולפת הוא סיים עם ממוצעים יפים של 10.6 נקודות ו- 3 אסיסטים למשחק למרות ששיחק רק 20 דקות למשחק ביורוליג. לשיאו הגיע במשחק גמר היורוליג מול צסק"א מוסקבה כשהיה השחקן היחיד במכבי שתיפקד עם 23 נקודות.

לפני הגעתו של ביינום למכבי תל אביב, הוא הוצע להפועל ירושלים, אך בקבוצה של דן שמיר העדיפו לא לקלוט אותו. שכרו של ביינום מוערך בכ-1.2 מיליון דולר ברוטו, שכר שלהפועל ירושלים שאחרי תקופת גאידמק יהיה קשה לעמוד בו.

עם זאת ביינום צפוי להוריד בדרישת שכרו, ולפיכך הסיכוי שאכן יתחיל את העונה בירושלים עדיין לא חוסל. בכל מקרה, בירושלים יחליטו ללכת על ביינום רק במידה ומכבי תל אביב תשחררו, ורק לאחר שהקבוצה תמנה מאמן, דבר שאמור להיסגר עד לסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully