וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון חולמים יורוליג

11.6.2008 / 15:12

אבלינו האיטלקית צפויה לא לעמוד ביעדי המינימום וככל הנראה לא תשתתף ביורוליג. בחולון הגישו בקשה להחליפם. הסיכויים: קלושים מאוד

הפועל חולון פנתה הבוקר (רביעי) למנהלת ליגת העל, בבקשה לעזור לה להגיש בקשה לשחק בעונה הבאה ביורוליג. חולון, שזכתה באליפות המדינה וסיימה לפני מכבי תל אביב שתשחק ביורוליג בעונה הבאה, ידעה לפני העונה כי לישראל רק כרטיס אחד משוריין ולכן אין ביכולתה לשחק ביורוליג, אך התפתחויות באיטליה, שם קבוצת אבלינו מתקשה לעמוד ביעדי המינימום גם מבחינת תקציב וגם מבחינת אולם, עשויות לשנות את התמונה. במידה וחולון תקבל לבסוף את הכרטיס ליורוליג, הקבוצה צפויה להפוך לאחת האטרקטיביות בישראל ועשויה למשוך כמות רבה של ספונסרים ושחקנים איכותיים.

במנהלת הליגה יפנו בימים הקרובים למנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו, אך זה צפוי לענות בשלילה, לאחר שמספר רב של קבוצות בעלי תקציב גבוה מעוניינות לתפוס את מקומה של אבלינו, במידה ואכן לא תעמוד ביעדים. בין הקבוצות שמעוניינות לתפוס את מקומה של אבלינו נמצאות ריטאס וילנה הליטאית, חימקי ודינמו מוסקבה, קבוצתו של דיוויד בלאט, מאריופול ובי סי קייב האוקראיניות.

ביורוליג מעוניינים שקבוצות שיכולות לתרום כלכלית ומקצועית למפעל ישתתפו, ולכן הסיכויים לא נוטים לזכותה של חולון. יש לציין שהפועל ירושלים ויתרה בעונת 2004/5 על השתתפותה ביורוליג בעקבות העובדה שלא יכלה לשחק באולם אחר מלבד היכל נוקיה במפעל.

חולון, שמקומה ביול"ב קאפ לצידה של בני השרון מובטח כבר העונה, סירבה לאשר את הפנייה למנהלת אך ראש המנהלת אבנר קופל אישר את הידיעה: "יש לחולון עניין לשחק ביורוליג, אך הסיכויים לצערי הם קלושים ביותר". כחלק מהדרישות ביורוליג תצטרך חולון להעמיד תקציב מינימום שעולה על 3.5 מיליון דולר: "אני מניח שבהפועל חולון מודעים לעניין תקציב המינימום והם יוכלו לעמוד בו", אמר קופל, "ברור להם גם שהם יוכלו לשחק אך ורק באולם נוקיה".

לעניין איומיו של מיקי דורסמן על התפרקותה הכלכלית של חולון במידה ולא יימצא מממן נוסף התייחס קופל: "אני לא מכיר הצהרות שהם לא יוכלו להעמיד תקציב מינימום לליגת העל. הם יעמידו קבוצה ברמה גבוהה אבל אני לא יכול להיות בטוח במאה אחוז ולא לדבר בשמם. הפועל חולון תקעה יתד בכדורסל הישראלי והיא תלך ותשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully