וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מונסון ממשיך עונה נוספת בבני השרון

11.6.2008 / 14:40

המתאזרח, שלא זכה לדקות רבות העונה בשל פציעות, ממשיך בקבוצה של אקוניס, שלא החתימה עדיין מאמן. בן רייס חתם אף הוא בקבוצה

בני השרון אמנם עוד לא החתימה מאמן שיחליף את אפי בירנבוים ואת עוזרו רועי חגאי, אך הקבוצה של אלדד אקוניס ממשיכה להחתים שחקנים. אחרי שון ג'יימס שחתם בשבוע שעבר, החתימה הקבוצה היום (רביעי) את המתאזרח שון מונסון לעונה נוספת ואת שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, בן רייס, שחתם על חוזה ל-4 שנים בקבוצה.

מונסון, אשר שיחק בקבוצה בשנה שעברה, יתפקד כגבוה המחליף הישראלי שנה נוספת. בקבוצה מאד מעריכים את מונסון, ולמרות שלא זכה לדקות רבות בעונה שעברה, שבה גם סבל מפציעות רבות לקראת סיום העונה, מאמינים בבני השרון שבשנה הבאה, עם הצטרפות הקבוצה למשחקי היול"ב ומעבר לשני משחקים בשבוע, הוא יוכל לתרום הרבה יותר ולהיות חלק חשוב בפאזל.

רייס (גארד, 195, בן 18), חבר סגל נבחרת הנוער ובנו של שחקן העבר משה רייס, נחשב לאחד הכשרונות המובילים השנה בליגת הנוער ובקבוצה מאמינים ביכולתו להתפתח לאחד מהשחקנים המובילים בכדורסל הישראלי בעתיד. רייס זכה עם מכבי תל אביב באליפות ובגביע בשנתיים האחרונות, נבחר לחמישיית הנוער השנה, והיה הקלעי המוביל באולסטאר הנוער 2008 שנערך לפני כשבוע. אגב, רייס היה מחוזר על ידי מספר קבוצות נוספות בליגת העל, אך בני השרון זכתה בו.

אלדד אקוניס אמר על ההחתמות האחרונות: "אנחנו מאד מרוצים מההחתמות שביצענו בקיץ עד עכשיו. מונסון השתלב נהדר בקבוצה ובקהילה בעיר, ואת היכולות שלו אני מאמין שעוד כולם יזכו לראות בעתיד. צריך להיות פה ולראות אותו באימונים, לראות אותו עם החברים לקבוצה, בשביל להבין מה הוא תורם ומה הוא עוד יכול לתרום לקבוצה. אנחנו מאוד מרוצים שהצלחנו להחתים אותו גם לעונה הבאה.

"אליו מצטרף בן רייס שהוא החתמה נהדרת, רייס הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו כבר שנתיים, אנחנו מאמינים שהוא יגדל להיות בדור העתיד של הכדורסל הישראלי, ומאוד מרוצים שהצלחנו להבטיח שהוא ישחק בבני השרון ב-4 השנים הבאות. מדובר באחד הכשרונות היותר גדולים שיש לכדורסל שלנו להציע, ומעבר לזה מדובר בילד מדהים, אישיות נהדרת, שכל קבוצה יכולה רק להתברך בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully