וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה דחתה עוד הצעה לרכישת בארי

ליברפול הציעה 15 מיליון ליש"ט, בוילה מתעקשים על 20. המנג'ר מרטין אוניל עשוי להתפשר אם יקבל בתמורה את קראוץ' או בניון

הנהלת אסטון וילה דחתה את ההצעה האחרונה שהגישה ליברפול עבור הקשר, גארת' בארי, שעל פי דיווחים באנגליה, הייתה קרובה ל-15 מיליון ליש"ט. "ההצעה הייתה משופרת ביחס להצעה הקודמת, אבל הדעה שלנו לא השתנתה, הודענו לליברפול שאנחנו דוחים את ההצעה", אמר דובר מטעם הוילה.

בליברפול מחפשים תרופה לעונה הבינונית, ומבקשים לרכוש את בארי, שחקן הנבחרת האנגלית. אלא שמי שעלול לשלם את המחיר בעקבות המהלך הזה הוא יוסי בניון, שעשוי להיות כרוך בעסקת חילופי שחקנים ולעבור לוילה. באנגליה נטען כי אסטון וילה מעריכה את בארי, שמאוד מעוניין לעזוב לאנפילד, ב-20 מיליון ליש"ט. המנג'ר מרטין אוניל לא מוכן לשחרר את קשר נבחרת אנגליה, אלא בתנאים שלו. ייתכן והתנאים של אוניל, יכללו אחד או שניים מהשחקנים בהם הוא מעוניין, פיטר קראוץ' ויוסי בניון.

אסטון וילה כבר השיבה בשלילה לשתי הצעות קודמות לרכישת בארי שהועברו אליה. ההצעה הראשונית של ליברפול עמדה על 10 מיליון, שכאמור התקבלה בשלילה. לאחר מכן הגיעה הצעה נוספת ל-12 מיליון, שגם נענתה בשלילה. בניטז ידוע כאחד שאוהב מאוד את בארי ואף הביע את הרצון שלו לבצע עסקה של שחקן וכסף תמורת השחקן. בהנחה ואוניל ימשיך להתעקש, ייתכן והקשר הישראלי הוא זה שיעשה את דרכו לוילה פארק. שמו של בניון נקשר גם לאברטון, אך בתקשורת האנגלית מיהרו להכחיש את השמועות על מעבר אפשרי.

עדכון ראשון: 11/6/2008 13:38
עדכון אחרון: 12/6/2008 13:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully