וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו עשוי לחתום מחר על החוזה במכבי ת"א

11.6.2008 / 16:56

הקשר אמור לחזור מחופשה פרטית. ביהמ"ש דחה בקשתו של ראובן מועלם בנוגע לעסקת מכירתו לצהובים. דין פורמן בא להתרשמות

מאור בוזגלו עשוי מחר (חמישי) לחתום על החוזה שלו במכבי תל אביב. פרטי העסקה של הקשר סגורים ואולי כבר מחר, כאשר יחזור מחופשה פרטית, הוא יוכרז כשחקן הקבוצה. בוזגלו אמור להיות שחקן הרכש הראשון שמחתים רן בן שמעון לקראת העונה הבאה.

בית המשפט דחה היום את עתירתו של איש העסקים, ראובן מועלם, להוציא צו מניעה על עסקת מכירתו של בוזגלו למכבי תל אביב. השופט רפי כרמל דחה את בקשתו וקבע כי 35 אחוזים ממחצית כרטיסו של השחקן, של השחקן עליהם רבים יעקב בוזגלו וראובן מועלם, בסכום שלא יעלה על 300 אלף דולר, יופקדו ברן נאמנות, עד ההחלטה שתתקבל בבוררות שתתקיים בין שני הצדדים בדיונים שייערכו ב-22 ו-24 ביוני.

במהלך הדיון בעניינו של בוזגלו נרשמו חילופי דברים חריפים בין יעקב בוזגלו לראובן מועלם. את מכבי תל אביב ייצג בדיון עורך דין מורן מאירי, יועצה המשפטי של הקבוצה.

עורך דינו של מאור בוזגלו, צ'רלי בוזגלו, אמר: "כפי שחזינו, השופט דחה את הבקשה של מועלם לצו מניעה. מבחינתנו ניתן לערוך את ההסכם בין מכבי תל אביב למאור. אני מניח שהחתימה הרשמית תיערך בימים הקרובים. אין לנו ספק כי בידינו טענות טובות, שאותן נציג לפני הבורר. אני מעריך, שבמקרה הכי טוב, מועלם יקבל השבה של סכומי הכסף אותם הוא טוען ששילם, אם בכלל יוכח ששילם אותם. לטענתנו בכל מקרה, להסכם עם מועלם אין כל תוקף".

פורמן, אתה בא או לא?

קפטן קבוצת הנוער של גלאזגו ריינג'רס, הקשר היהודי בן ה-19 דין פורמן, נחת הלילה (רביעי) בארץ וצפוי לשהות מספר ימים בישראל. על פי הודעה רשמית שהוציאה מכבי תל אביב, מגיע פורמן למספר ימי התרשמות במועדון, כשהכוונה היא להחתימו לקראת העונה הבאה ולשלבו בקבוצה הבוגרת. פורמן, יהודי ממוצא דרום אפריקני, נחשב לכשרון גדול ובקרית שלום מקווים לראות אותו לובש את המדים הצהובים בעונה הבאה.

למרות הדברים, בראיון שבו מצוטט הקשר הצעיר הבוקר בעיתון "הראלד" הבריטי, הוא מספר כי בסך הכל הגיע לארץ לחופשה ולביקור משפחתי: "אני יהודי, אבל אין לי שום תוכניות לשחק בישראל, בטח לא בשלב זה של הקריירה שלי כשאני כל כך נהנה לשחק בריינג'רס", אומר פורמן. "בסך הכל הגעתי לתפוס קצת שמש על החוף ולבקר את משפחתי. קיבלתי היום הרבה טלפונים והודעות טקסט על זה שיש סיפורים שאני עוזב את ריינג'רס, אבל זה ממש חדש לי, לא שמעתי שום דבר על כך, אני לא מתכנן שום פגישות עם אנשים מהמועדון הזה (מכבי תל אביב, ר.ב.) כשאגיע לישראל. אני מאוד מאושר בריינג'רס ואין לי שום מחשבות או כוונות לעבור לשום מקום אחר".

פורמן מסיים את חוזהו בריינג'רס והתייחס בראיון לעונה הבאה: "כרגע לא היו דיבורים על חוזה חדש, אבל נחכה לתחילת העונה הבאה ונראה מה קורה. זה היה מפתיע מאוד עבורי לקבל את הצ'אנס בריינג'רס, אני מקווה ליותר דקות בעונה הבאה כדי להתקדם ולהשתפר". היום צפויים ראשי המועדון להיפגש עם הנהלת הפועל כפר סבא בכדי לקדם את עסקת רכישתו של הקשר הארגנטינאי גיז'רמו ישראלביץ' שכבר הביע את רצונו לשחק במדי מכבי בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully