וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי קיבל זימון לאימון סיאטל

שחקן מכבי ת"א יחזור לארץ בשבוע הבא אחרי שיתאמן עם הסופרסוניקס. בבלוג שפתח אמר : "יש סיכוי טוב שאבחר בסיבוב הראשון בדראפט"

האם עומרי כספי יהיה הישראלי הראשון ב-NBA? לפחות לדעתו נראה שהתשובה על השאלה היא 'כן'. כספי פתח בלוג חדש באתר hoopshype, בו הוא מצהיר בפוסט הראשון שלו כי "יש סיכוי טוב שאבחר בדראפט". בינתיים הוא קיבל זימון מיוחד להגיע לאימון סיאטל ובכל מקרה הוא צפוי לשוב לארץ בתחילת השבוע הבא.

בתחילת דבריו כספי מציג את עצמו ומבטיח כי "עד יום הדראפט אני אכין יומן כאן באתר כדי שכולכם תוכלו לקרוא" ומספר על התוכניות שלו לחודש הקרוב: "אני מתאמן עבור הרבה קבוצות NBA כדי לנסות להראות את הערך שלי ולהוכיח שאני שייך לליגה".

על המסע שלו אומר כספי: "כרגע אני בחדר במלון ביוסטון. אני מתאמן כרגע עם היוסטון רוקטס. לפני שהגעתי לכאן, הייתי במיאמי, דטרויט, ממפיס ודנבר. דבר אחד שאני יכול להגיד הוא שהעבודה קשה מאוד".

ומכאן מגיע החלק המעניין לגבי הערכת סיכוייו של כספי להיבחר בדראפט הקרוב: "בדרך כלל קבוצות מקשות את השחרור על שחקנים אירופאים לעזוב ל-NBA, אבל זה לא המקרה עם מכבי תל אביב. הם תומכים בי לאורך כל הדרך. אם אדע שאני אהיה בחירה בסיבוב הראשון, אני אשאר בוודאות בדראפט. ממה שאני שומע, יש סיכוי טוב שזה יקרה. יש כמה קבוצות (לא יכול לציין שמות) שגילו לא מעט עניין. הזמן יגיד, כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully