וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט בדרך לאירופה?

11.6.2008 / 11:29

רכז האלופה מחזיק בהצעות מקבוצות בבלגיה וברוסיה. "אירופה בשבילי זו אופציה מעניינת, כרגע אני בודק את העניין ומאמין שבקרוב אדע יותר", אמר

מורן רוט, רכזה של הפועל חולון בעונה החולפת, מחזיק בהצעות לעונה הבאה מקבוצות בליגה הבלגית והליגה הרוסית. רוט היה צפוי לקבל בימים הקרובים הצעה ממיקי דורסמן להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים לשנים הקרובות, ובשלב זה כל האופציות פתוחות בפניו. גם מכבי תל אביב הוזכרה כאחת המועמדות לקלוט את שחקן האלופה.

"אירופה בשבילי זו בהחלט אופציה", מסר בתגובה רוט לוואלה! ספורט. "כרגע אנחנו בשלבים ראשוניים ובודקים את העניין. אני מאמין שבקרוב אדע יותר. מעבר לזה אני לא מעוניין להרחיב".

רוט, שגדל במחלקת הנוער של אשדוד, הגיע בגיל הנוער למכבי תל אביב אך לא זכה לשחק בקבוצה הבוגרת. עונה לאחר מכן התחיל בנדודיו מהפועל בארי בליגה הארצית, דרך מכבי אשדוד ואליצור רמלה מהלאומית, שם פגש את זיו ארז, שלקח אותו לרמת השרון בליגת העל. ברמת השרון זכה רוט לתואר תגלית העונה ועונה לאחר מכן הגיע למכבי ראשון לציון, אותה הוביל עד לגמר הפיינל פור. עונה לאחר מכן הגיע לגליל עליון, אך בשל חילוקי דיעות עזב במהלך העונה לעירוני רמת גן ובסוף העונה אך נכלל בסגל הסופי של נבחרת ישראל לאליפות אירופה 2007. בתחילת העונה חתם בהפועל חולון, שם רשם במהלך העונה 8.1 נקודות בממוצע ו-4.6 אסיסטים והוביל את הקבוצה לזכייה לאליפות היסטורית.

כזכור, מיקי דורסמן התבטא לפני מספר ימים בעניין רוט וסיפר כי "אם אחד משני הצדדים, הפועל חולון או מורן, לא ירצה להמשיך בהתקשרות, אז זה לא יקרה. למרות זאת, אף קבוצה לא תעמוד ביני ובין מורן. תמיד נישאר בקשרים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully