וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על המארחת

קרב מפסידות המחזור הראשון בבית א' מפגיש את שוויץ, שצריכה לנצל את העובדה ששיחקה לא רע מול צ'כיה, כדי לגבור על טורקיה

בפעם האחרונה שפגשה טורקיה את שוויץ, זה נגמר במכות. לאחר שהסתיים משחק מוקדמות מונדיאל 2006, בו הפסידה שוויץ 2:4 לטורקים, החלה מהומה רבתית על כר הדשא בין שחקני שתי הקבוצות, וכן חלק מצוותי המאמנים. פיפ"א הרחיקה את אמרה ואלפיי מטורקיה, וכן את הוגל משוויץ לשישה משחקים, ואף הטילה על הטורקים עונש רדיוס לשלושת המשחקים הראשונים של מוקדמות האליפות הנוכחית.

והערב (21:45, שידור ישיר בערוץ 10) הן ייפגשו שוב, למשחק עם חשיבות גדולה בהרבה, בתקווה שהפעם, לשם שינוי, נראה מלחמה רק על המגרש. עבור שתי הנבחרות מדובר במשחק קריטי בחשיבותו, לאחר שהפסידו את משחקיהם הראשונים בטורניר, ושתיהן יודעות שהמפסידה הפעם תתחיל לארוז לקראת החזרה הביתה.

שוויץ לא משחקת מי יודע מה כדורגל אטרקטיבי בלשון המעטה, ולולא היא הייתה מארחת את הטורניר בכלל לא בטוח שהיא הייתה מגיעה אליו. אחרי ששיחקה לא רע מול צ'כיה ולמרות זאת הפסידה, היא מגיעה פייבוריטית להתמודדות מול טורקיה, אבל משהו מריח לנו יותר כמו תיקו. במשחק מספר 13 אתם מוזמנים לסמן 1 ולזכות ביחס של פי 2.0.

כואבים את חסרונו של פריי

בשוויץ משתדלים להסתכל קדימה, אל העתיד והמשחק, ולא אחורה, לאירוע ההוא. אך יוהאן דג'ורו יודע שבהתחשב בנסיבות ובהיסטוריה, בכל זאת מדובר ביותר מסתם משחק. "הולכת להיות אווירה אינטנסיבית. נקווה שהמכות לא יחזרו על עצמן". גם הקשר טרנקילו בארנטה מודע לחשיבות המשחק: "זה כמו גמר עבורנו, אנחנו מנסים לשכוח את המשחק הקודם בין הקבוצות".

שוויץ, שהפסידה במשחק הראשון 0:1 לצ'כיה, יודעת כי הפסד נוסף יחסל סופית את שאיפותיה להתקדם לשמינית הגמר. לא פחות חמור מאיבוד הנקודות במשחק הפתיחה של הטורניר, השוויצרים איבדו דבר חשוב בהרבה, את השחקן החשוב ביותר של הנבחרת, הקפטן וחלוצה המצטיין, אלכסנדר פריי, שירד מהמגרש בוכה ופצוע, וגמר את האליפות. בלעדיו, לשוויצרים יהיה קשה מאוד, אפילו עם האווירה הביתית.

הרכב משוער: בנאגליו; מאנין, מולר, סנדרוס, ליכסטיינר; בארנטה, בהרמי, פרננדס, אינלר; סטרלר, יאקין.

הטורקים ללא הגנה

גם הטורקים מגיעים אל המשחק במצב רוח שפוף. אמנם הם לא איבדו שחקן מרכזי, אך ההפסד 0:2 לפורטוגל, ובעיקר היכולת שהציגו בו, משאירים את שחקניו של פתיח טרים מעט בספק לגבי יכולתם לעלות שלב באליפות. כדי שזה יקרה, טורקיה חייבת להשיג 3 נקודות ראשונות, וינסו לעשות זאת בעזרת קהל רב שצפוי להגיע, גם מטורקיה, וגם כזה שחי בשוויץ. הטורקים יחסרו את קפטן הנבחרת, אמרה בלוזגלו, אחרי שקרע את שריר הירך האחורי, והוא צפוי להיעדר גם מהמשחק מול צ'כיה.

גם גוקאן זאן ייעדר, בעוד בלמה השני של הנבחרת,, סרבט צ'טין, נמצא בספק למשחק עקב פציעה חוזרת במשפעה. בתיאוריה, ייתכן והטורקים יעלו עם מרכז הגנה חדש לגמרי, מצב לא אידיאלי עבור משחקם החשוב בטורניר. הפסד כאן סוגר עניין עבור הטורקים, עבורם אמור זה להיות המשחק הכי נוח ביורו. כל דבר פחות מניצחון, ובאמת שכל הטענות על הרכב חסר לא יתקבלו בהבנה. מי שלא מסוגל לנצח נבחרת שוויצרית בינונית, מקומו לא בשמינית הגמר. כך או כך, המשחק צפוי להיות חם, תרתי משמע.

הרכב משוער: וולקאן; גונול, אסיק, קאס (צ'טין), בוראל; אמרה, אורליו, אלטינטופ, טוראן; ניהאט, ארדינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully