וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "היורו לא יכול היה להיפתח טוב יותר"

השבדי שבר בצורת הבקעות במדי הנבחרת. ריהאגל מסביר את הפסד יוון: "לא היתה בנו רוח לחימה, נהיה חייבים להציג משהו שונה"

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הפעם האחרונה בה זלאטאן איברהימוביץ' חגג שער כשלבש צהוב-כחול היתה באוקטובר 2005. קצת יותר משנתיים וחצי, נבחרת יוון אחת ו-67 דקות עמדו בינו לבין ריצה ליציע האוהדים השבדים, עם הידיים למעלה. וזה קרה בסטייל. פצצה של החלוץ השבדי שברה את הבונקר היווני, והוליכה את שבדיה ל-0:2 על יוון, ניצחון שמגדיל את סיכוייה להעפיל לשלב רבע הגמר מבית ד'.

"היה משחק קשה היום", אמר איברהימוביץ' בסיום, "ניצחנו, וזה הכי חשוב. אני מאושר, והטורניר לא יכול היה להיפתח טוב יותר מבחינתי. ראיתי שהשער פתוח בצד שמאל, ושם שמתי את הכדור. ההרגשה היתה נפלאה. לא היה קל לנו, החלוצים, כי היוונים שיחקו עם הרבה שחקנים בהגנה".

הרבה שחקנים? יופי של אנדרסטייטמנט. דקות ארוכות, במיוחד במחצית הראשונה, היה נדמה שאלופת אירופה מתגוננת עם 11 שחקנים, תוך שהיא מציגה כדורגל רוחבי ומשעמם. "ביצענו שתי טעויות חמורות", אמר מאמן היוונים, אוטו ריהאגל, "השבדים לחצו אותנו, ולא היתה בנו רוח לחימה ברגעים המכריעים. יוון לא שיחקה עם הלב, כמו שהיא משחקת תמיד. היו כמה שחקנים שלא התעלו לרמה שציפיתי מהם. הם התאמצו, אבל זה לא הספיק". ביום שבת תתעמת יוון עם רוסיה, בקרב בין שתי המפסידות של בית ד', וריהאגל יודע שהפעם אין ברירה, והוא יצטרך לנסות לכבוש. "אנו חייבים להציג משהו שונה, חייבים".

קשר שבדיה, כריסטיאן וילהלמסון, נפצע לקראת סיום המשחק, אחרי שמח את הגיד האחורי בברך רגלו השמאלית, והוא עשוי להחמיץ את משחקה של שבדיה מול ספרד. מאמן שבדיה, לארס לאגרבק, החמיא לוילהלמסון ולשאר חבריו, "הם עשו עבודה מצוינת, ואני חושב הניצחון הגיע לנו ב-100 אחוז". מה יש לומר, לגבי המשחק הזה, הוא צודק ב-100 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully