וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים ינסו לסכם עם דרוקר עד סוף השבוע

11.6.2008 / 0:33

לאחר ירידת מועמדותו של עודד קטש שסיכם בנהריה, תפנה הקבוצה לדרוקר. חבר הנהלה: "אם נחכה יותר מדי, גם דרוקר יחתום במקום אחר"

בהפועל ירושלים קיבלו בהפתעה את הידיעה על סיכומו של עודד קטש בעירוני נהריה, וזאת לאחר שניהלו עם קטש מגעים לעונה הבאה. עם ירידת מועמדותו של המאמן מהגליל, יעשו בירושלים פנייה רשמית לשרון דרוקר, שכבר אימן בקבוצה, במטרה לסגור את תנאיו עד לסוף השבוע הקרוב. דרוקר צפוי להרוויח שכר גבוה יחסית לסכום אותו עודד קטש ביקש במגעים הראשונים בינו לבין הקבוצה, אך בירושלים לא מתכוונים לוותר על החתמתו של מאמן אוסטנד לשעבר. דרוקר מחזיק בשלב זה מספר הצעות מאירופה, ועדיין לא ברורה עמדתו לגבי חתימה בירושלים.

חבר הנהלת הפועל ירושלים אישר את הידיעה ואמר: "ההחלטה הייתה אמורה להעשות בין קטש לשרון דרוקר, אבל עכשיו קטש הוא לא אופציה. אנחנו לא יכולים לחכות יותר מדי זמן, למרות שהבטחנו לא לעשות החלטה פזיזה. אם נחכה יותר מדי גם דרוקר יחתום בקבוצה אחרת. אנחנו יודעים ששרון הוא לא מאמן זול, אבל אף פעם מי שאימן בהפועל ירושלים לא הרוויח משכורת נמוכה".

שרון דרוקר גדל כרכז במכבי פתח תקווה והפועל אילת, ואת קריירת האימון שלו החל כעוזר מאמן במכבי רעננה בעונת 1996/7, תחת אריק שיבק. בעונת 1999/2000 מונה כמאמן הקבוצה, ונשאר בקבוצה שלוש שנים במהלכן הוביל את הקבוצה להופעה היסטורית בגמר הפלייאוף. לאחר עונה בהפועל גליל עליון חתם בהפועל ירושלים לראשונה, והוביל את הקבוצה לזכייה היסטורית ביול"ב קאפ בעונת 2003/4. בעונה שלאחר מכן החל דרוקר את הקריירה שלו באירופה כשחתם באוראל גרייט הרוסית איתה זכה בצ'אלנג קאפ. לאחר תקופה קצרה בריטאס וילנה, עבר דרוקר בתחילת העונה שעברה לאוסטנד איתה זכה באליפות בלגיה אחת ובשני גביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully