וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש סיכם כמאמן עירוני נהריה

10.6.2008 / 19:46

לאחר שהיה מועמד לכמה קבוצות החליט קטש לבחור לבסוף בנהריה וסיכם בקבוצה לשנתיים. יחתום בקבוצה לאחר שיחה עם חיים אוחיון

עודד קטש סיכם הערב (שלישי) את תנאיו כמאמן עירוני נהריה אך עדיין לא חתם על החוזה שמבטיח את העסקתו בתפקיד. בפגישה שנערכה הערב בתל אביב בין קטש, יועץ ראש עיריית נהריה, ניסים אלפסי ובנו של ראש העיר אבי סבג סיכמו השלושה כי קטש ישתכר בשנתיים הקרובות בסכום שמוערך בכ-100 אלף דולר. קטש יהיה האחראי הבלעדי על בניית הסגל של הקבוצה, כך על פי הסיכום בין הצדדים. החוזה בין הצדדים ייחתם לאחר שיחה בין קטש לחיים אוחיון, יו"ר הגליל, שבקבוצתו קטש היה אמור להמשיך גם בעונה הבאה.

קטש בן ה-34, אחד מגדולי השחקנים בכדורסל הישראלי, היה כוכב במכבי תל אביב וגם בפנאתנייקוס. את קריירת האימון שלו החל בעונת 2003/4 במדי הפועל גליל עליון ואימן בה במשך שלוש שנים, כשבמהלכם מוביל המאמן את הגליל פעם אחת אל הפיינל פור. בתחילת העונה שעברה מונה קטש למאמן מכבי תל אביב, אך לאחר שישה חודשים בתפקיד התפטר לאחר הפסד לעירוני רמת גן שסיים שרשרת של הפסדים. לאחר מכן התבטא המאמן באופן קשה כנגד התנהלות מכבי תל אביב, אך התנצל. בתחילת הסיבוב השלישי חזר לגליל העליון והוביל את הקבוצה להשארות לעונה נוספת בליגת העל.

בין קטש לבין יו"ר הגליל חיים אוחיון היו הבנות על המשך העסקתו בגליל אך לא נחתם שום חוזה רשמי. בראיון שנתן קטש לוואלה! ספורט לפני כשבועיים אמר כי "ההסכם ביני ובין חיים אינו חשוב על הנייר ואני כרגע מאמן הגליל". קטש צפוי לבקש מאוחיון עוד הערב את אישורו להשתחרר לנהריה. בינתיים, חיים אוחיון אמר בתגובה: "אין לי עניין להגיב לידיעה, אני לא יודע על כך דבר".

עירוני נהריה עוברת בימים אלו תהליך של עזיבת חברת "ישקאר" שניהלה בשנתיים האחרונות את המועדון. ראש עיריית נהריה ג'קי סבג לקח את הקבוצה תחת חסותו ואף הבטיח כי נהריה לא תיפגע תקציבית בעקבות עזיבת "ישקאר". סבג פנה למספר מאמנים, ביניהם קטש, על מנת להכין את הקבוצה לעונה הבאה. בנהריה מבטיחים כי בימים הקרובים ימצא ספונסר לקבוצה שיוריד את הנטל מהעירייה.

גורם בנהריה אישר את הידיעה ומסר: "קטש הוא הבחירה מספר 1 שלנו, עם כל הכבוד לרוני בוסאני. הוא דמות מוכרת בכדורסל הישראלי ואנחנו רואים את העתיד של נהריה ביחד עם קטש". ביחד עם זאת בנהריה צפויים להפגש במהלך היממה הקרובה עם בוסאני כדי לשמוע את הצעתו הכספית במידה וקטש לא יעזוב את הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully