וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ממשיכה בפגישות קדחתניות

10.6.2008 / 18:21

יבוריאן עדיין רחוק מלהצטרף לצהובים: גנאים מבקש פיצוי של 700 אלף יורו. למסיקה עוד לא הוגשה הצעה כספית, פערים גם בהעברת ישראלביץ'

איליה יבוריאן עדיין רחוק ממכבי תל אביב. לא, זה חלק מפתיחתו של שיר, זה המצב גם אחרי פגישה שנערכה היום (שלישי) בין אבי נמני למאזן גנאים בנוגע למעברו של החלוץ. הפערים בין הצדדים עדיין גבוהים, ונראה שבשלב הזה, למרות שיבוריאן סיכם את תנאיו הכספיים מול הקבוצה, העסקה עצמה רחוקה מלצאת אל הפועל. גנאים מבקש ממכבי תל אביב פיצוי כספי בסך של 700 אלף יורו על שחרורו של החלוץ והצדדים קבעו להיפגש שוב בשבוע הבא.

גם מול ארז מסיקה אין כל חדש. היום נערכה פגישה של אבי נמני ועוזי שעיה עם גלעד קצב, סוכנו של הקשר ארז מסיקה. בשלב הזה לא הוגשה עוד הצעה כספית לקשר והצדדים קבעו להיפגש שוב השבוע.

מחר צפויים להיפגש ראשי הקבוצה עם הנהלת הפועל כפר סבא כדי לדון באפשרות לרכוש את הקשר גיז'רמו ישראלביץ' הארגנטינאי. השיחות בנוגע לשחקן החלו כבר בשבוע שעבר ובינתיים קיימים פערים כספיים בין הנהלת כפר סבא לצהובים. הצדדים ייפגשו מחר שוב כדי לקדם את העברתו של השחקן, שכבר הביע את רצונו לעבור למדים הצהובים.

קשרה היהודי של בירמינגהאם, דניאל דה רידר, שהוזכר כמועמד אטרקטיבי להצטרף לצהובים הקיץ, החליט להישאר לבסוף באנגליה. הקשר הודיע לראשי מכבי תל אביב כי בכוונתו להישאר במועדון במועדון האנגלי, שם יש לו חוזה גם לשנתיים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully