וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: שבדיה ניצחה 0:2 את יוון

הנבחרת מהבלקן זכתה ביורו 2004 עם כדורגל הגנתי, אך הבונקר שלה לא עזר לה מול הסקנדינבים, שניצחו בזכות שערים של איברהימוביץ' והנסון

בסוף הכדורגל ניצח. יוון, אלופת אירופה, למי ששכח, הגיעה הערב (שלישי) לזלצבורג במטרה לסגור משחק, לעקוץ ולקחת משבדיה 3 נקודות, אבל שערים של זלאטאן איבראהימוביץ' ופטר הנסן קבעו 0:2 לסקנדינבים, ועשו צדק עם מהלך המשחק. אגב, היה זה שערו הראשון של זלאטאן בנבחרת, לאחר 3 שנים שחונות.

השבדים, נדחפים אחרי אלפי אוהדים ססגוניים, לא ממש הרשימו והתקשו מאוד לפצח את הבונקר היווני, אבל למרות היותם חסרי מחץ ודלי כישרון בעמדות מסוימות, זה הספיק כדי להכניע את אלופת אירופה.

היוונים הגיעו לטורניר אחרי שהרשימו מאוד בבית המוקדמות, אבל צורת משחקם הערב היתה חרפה לכדורגל. במשך דקות ארוכות הניעו שחקניו של אוטו ריהאגל את הכדור לרוחב, הקפידו להרדים את המשחק, וגם כש"זכו" לשריקות בוז צורמות על ה"טקטיקה" שלהם, לא נרשם שום שינוי. לבסוף, השבדים הצילו משהו מכבודו של הכדורגל ההתקפי, ועם הניצחון הזה הם יכולים להיות מעודדים לקראת הקרב על ראשות הבית מול ספרד.

הקהל הסקנדינבי הססגוני ראה את המשחק נפתח בצורה שקולה, כשהשבדים דוהרים קדימה בכל הזדמנות, ואילו היוונים משחקים באיטיות ומשחקים לרוחב. ככל שנקפו הדקות הסקנדינבים השתלטו על המשחק, וסבלו מהחמצות של סוונסן ואיבראהימוביץ'. הקהל שרק בוז גדול ליוונים, שלא ממש התחשבו בקהל והמשיכו להתבצר בהגנה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

פתיחת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי. אמנם תאופניס גקאס הוחלף בגיורגיאס סמאראס, אבל ההתקפה היוונית נותרה עקרה, והסתמכה בעיקר על מצבים נייחים. בסופו של דבר נעשה צדק, ובדקה ה-67 זלאטן איבראהימוביץ' שלח פצצה לחיבורים וקבע 0:1 שבדי. היוונים נכנסו ללחץ, ועוד לפני שהבינו מה קורה ספגו את השני מרגליו של פטר הנסון (72), לאחר שהגנתה כשלה בניסיון ההרחקה. בשלב הזה היוונים הרימו ידיים ועתה הם ייאלצו להילחם מול הרוסים על הסיכוי להישאר בתמונת העלייה לרבע הגמר.

מהלך המשחק

דקה 7 - אנגלוס חריסטאס פרץ לרחבה השבדית, חלף על פני שני שחקנים, אבל שלח כדור שוטח וחלש לידיו של איזקסון.

דקה 11 - כדור קרן שבדי הורחק על ידי הגנת יוון אלאנדרס סוונסון, שבעט בחוזקה, אך שלח את הכדור מעל לשער של ניקופולידיס.

דקה 33 - כדור עומק מצא את ראשו של איבראהימוביץ', שנגח לאחור, והחמיץ בסנטימטרים את השער היווני.

דקה 49 - החמצה גדולה של כריסטיאן וילהלמסון. מלכודת הנבדל של יוון נשברה, והשבדי מצא עצמו חופשי מול ניקופולידיס בצד ימין, אך בעט ברשלנות גבוה מעל השער.

דקה 66 - פטר הנסון נגח לאחור וכמעט כבש שער עצמי, אבל למזלו הכדור התגלגל לקרן, והשער השבדי ניצל.

דקה 67 - גול! דאבל פס של לארסון ואיבראהימוביץ', הסתיים בפצצה של האחרון לחיבורים של ניקופולידיס. 0:1 לשבדיה.

דקה 72 - גול! לארסון החטיא מול ניקופולידיס, הכדור נהדף לעבר השער היווני, ופטר הנסון הקדים את ההגנה ודחק פנימה. 0:2 לשבדיה.

הרכב יוון: אנטוניס ניקופולידיס, יורקאס סייטארידיס, סוטיריוס קירגיאקוס, טריאנוס דלאס (יואניס אמאנטידיס, 70), ואסיליס טורוסידיס, פרסקבאס אנצאס, קונסטנטינוס קצוראניס, אנגלוס באסינס, גיאורגיוס קראגוניס, אנגלוס חריסטאס, תאופניס גקאס (גיורגיאס סמאראס, 46)

הרכב שבדיה: אנדרס איזקסון, ניקלאס אלכסנדרסון (פרדריק סטור, 74), אולוף מלברג, פטר הנסון, מיקאל נילסון, אנדרס סוונסון, דניאל אנדרסון, פרדי ליונגברג, כריסטיאן וילהלמסון (מרקוס רוזנברג, 78), זלאטן איברהימוביץ' (יוהאן אלמנדר, 71), הנריק לארסון

אצטדיון סטדיון וואלס סיזנהיים, זלצבורג, שופט: מאסימו בוסאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully