וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל - צ'כיה: ניצחון בדרך לכרטיס הראשון

המנצחות של מחזור הפתיחה נפגשות כשאחת מהן עשויה למצוא את עצמה כבר ברבע הגמר. צפו באוהדים משני המחנות מתכוננים

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שתי המנצחות של המחזור הראשון בבית א', פורטוגל וצ'כיה, נפגשות מחר (רביעי, 19.00, שידור ישיר בספורט 1) כדי אולי להכריע מי הקבוצה הראשונה שתבטיח את המקום ברבע הגמר. פורטוגל שהשיגה ניצחון משכנע ביום הפתיחה 0:2 על טורקיה וצ'כיה, ששכנעה קצת פחות ב-0:1 על שוויץ המארחת, ייפגשו בסטאד דה ז'נב. ישפוט את המשחק: קירוס וסאראס היווני.

בונים על מוטיניו

"השאיפה שלנו היא לשחק כדי לנצח ולעלות לשלב הבא", אמר דקו הפורטוגלי. ובינתיים גם הפרגונים רצים בנבחרת הפורטוגלית, ומרביתם הולכים לקשר הצעיר, ז'ואאו מוטיניו בן ה-21. "היה חיבור טוב איתו. בכל יום הוא הופך להיות בשל יותר. קל להתחבר איתו", אמר עליו דקו.

בנבחרת הפורטוגלית אין כל דאגות בכל מה שקשור לפציעות במיוחד כשהסגל חזר למנות 23 שחקנים לאחר שקווים השוער נפצע ונונו אספיריטו סנטה הוטס כדי להחליפו. למרות זאת, לואיס פליפה סקולארי לא מתכוון לבצע כל שינויים בהרכב.

הרכב משוער פורטוגל: ריקרדו, חוזה בוסינגווה, פפה, ארמנדו פטיט, ריקרדו קרבאליו, פאולו פריירה, סימאו סברוסה, דקו, ז'ואאו מוטיניו, כריסטיאנו רונאלדו, נונו גומש.

יארולים כנראה יפתח על הספסל

צ'כיה ניצחה את פורטוגל רק ביורו 96, אז זה נגמר עם 0:1 ברבע הגמר באנגליה. לפני ארבע שנים שתי הקבוצות היו אמורות להיפגש בגמר בליסבון, אך יוון כידוע טירפדה את המפגש הזה. בגביע העולם ב-2006 פורטוגל השיגה את הכרטיס לחצי הגמר בעוד צ'כיה איכזבה את עצמה ולא עברה בכלל את שלב הבתים.

קרל ברוקנר לא היה מרוצה מהקישור שלו, אולי בגלל היעדרותו של תומאס רוזיצקי, אמר לקראת ההתמודדות: "לא הצלחנו להעביר את הכדור ליאן קולר ובגלל זה הוא נשאר קצת מחוץ למשחק" אמר ברוקנר. "הרכב מנצח עשוי להשתנות". ומה בתוכניות שלו? אחת האפשרויות הבולטות היא שילובו של מארק מטיובסקי במקומו של דיוויד יארולים.

הרכב משוער צ'כיה: פטר צ'ך, זדנק גריגרה, דויד רוזנהאל, תומאס אויפאלושי, מארק ינקולובסקי, ליבור סיונקו, יאן פולאק, מארק מטיובסקי, תומאס גלאשק, יארוסלב פלאסיל, יאן קולר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully