וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: גורדון ודנג בסגל בריטניה

10.6.2008 / 17:48

שני שחקני השיקגו בולס זומנו לסגל הבריטי למוקדמות אליפות אירופה ויפגשו את ישראל. הבריטים יארחו את ישראל ב"אקו ארינה" בליברפול

מאמן נבחרת בריטניה, כריס פינץ', פירסם סגל רחב של 27 שחקנים שיהוו את הנבחרת הבריטית במשחקי מוקדמות אליפות אירופה 2009. כזכור נבחרת בריטניה, משתתפת באותו הבית עם נבחרת ישראל, צ'כיה ובוסניה. שני השמות הבולטים בסגל הבריטי הם שחקני השיקגו בולס, לואל דנג ובן גורדון. "זה הסגל הכי החזק על הנייר בהפרש ניכר לעומת ההיסטוריה", סיכם פינץ' את זימוניו, "יש לנו מזל גדול לקבל כזאת חבורה איכותית".

מלבד שני שחקני ה-NBA בולטים בסגל הבריטי חמישה שחקנים בקנה מידה אירופי: רוברט ארצ'יבלד, שחקנה של מאריופול האוקראינית, פופ מנסה-בונסו מבנטון טרוויזו ועוד שלושה שחקנים שמשחקים בליגה הספרדית: אנדרו בטס מקחאסול, ג'ואל פירלנד מגראן קנריה וניק ג'ורג' מאליקנטה. רוג'ר האגינס הותיק ששיחק בבני השרון, לא זומן אך מי שכן יהיה בסגל הוא ג'ארט הארט, אקס גבעת שמואל.

התאחדות הכדורסל הבריטית, כמו התאחדויות אחרות ברחבי אירופה, החליטה לקיים את משחקי הבית של הנבחרת בשלושה אולמות שונים. משחק הבית הראשון מול נבחרת צ'כיה יהיה המשחק שיחנוך את אולם ה-"O2" שיערך את אולימפיאדת לונדון,משחק הבית השני מול בוסניה יערך בבירמינגהם באולם ה-NIA והמשחק האחרון מול נבחרת ישראל יערך ב"אקו ארינה" בן העשרת אלפים מקומות בליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully