וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר בשוק

10.6.2008 / 15:43

מרוב מאמנים שמועמדים לכל קבוצה גם אנחנו הלכנו קצת לאיבוד. החלטנו לעשות מדריך קצר כדי לראות מי מועמד לאן ומה יהיה בסוף

כמה פעמים שמעתם בשבועיים האחרונים את שמו של גיא גודס בהקשר של קבוצות? וכמה את של שרון דרוקר? ומי בכלל יהיה עוזר המאמן של מכבי תל אביב? וואלה! ספורט מנסה להציג בפניכם תמונה כמה שיותר ברורה של מצב הקבוצות לקראת העונה הבאה מבחינת שוק המאמנים, ומראה לכם אילו קבוצות מראות הכנה ראויה לקראת העונה הבאה, ואילו נרדמו בשמירה.

ישנים בעמידה

הפועל ירושלים
סטטוס: בחיפוש אחר מאמן ועוזר מאמן. מועמדים למאמן: שרון דרוקר ואופציית המאמן הזר.

בכמה מילים: עזיבתו של ארקדי גאידמק אמורה להשאיר את אותותיה על הפועל ירושלים, אך דני קליין ואנשיו מנסים לבנות קבוצה שלא תבייש את המסורת של המועדון בשנים האחרונות. לשם כך פנו בקבוצה לשרון דרוקר, ולעודד קטש, שכבר חתם בנהריה, שני מאמנים אטרקטיביים וצעירים. בבירה בודקים גם אופציה להחתים מאמן זר בעלות לא גבוהה. הערכה: דרוקר יפתיע ויחזור למלחה.

בני השרון
סטטוס: בחיפוש אחר מאמן ועוזר מאמן. מועמדים לתפקיד המאמן: דן שמיר, גיא גודס וארז אדלשטיין.

בכמה מילים: עוד קבוצה שנפגעה מאיבוד האליפות של מכבי תל אביב היא בני השרון, שאיבדה, כתוצאה מפיטוריו של צביקה שרף, את המאמן שלה אפי בירנבוים, וככל הנראה גם את עוזרו רועי חגאי למכבי. נראה כי דן שמיר הוא זה שיקבל את המפתחות, אך הוא שוקל הצעות נוספות מאירופה. במידה ששמיר ידחה את ההצעה של בני השרון, אחריו ברשימה באים גיא גודס וארז אדלשטיין. הערכה: שמיר יאמן.

מכבי ראשון לציון
סטטוס: בחיפוש אחר מאמן ועוזר מאמן. מועמדים לתפקיד המאמן: גיא גודס, זיו ארז, אריאל בית הלחמי, דני גוט ועופר ברקוביץ'.

בכמה מילים: עוד קבוצה בה המאמן שהצליח לקראת סיום העונה, לא קיבל ישירות הצעה להמשיך. בראשון החליטו להשתדרג ומחכים לגיא גודס, שאימן בקבוצה בעבר. קיים סיכוי סביר שגודס ימצא את עצמו ללא תפקיד עוזר המאמן במכבי תל אביב, וגם לא בתפקיד המאמן בבני השרון. במקרה כזה, תפקיד המאמן הראשי בראשון חוזר להיות ריאלי. במידה שלא - זיו ארז, דני גוט, אריאל בית הלחמי וגם עופר ברקוביץ' (שהשאיר את הקבוצה בליגה) מועמדים. הערכה: גיא גודס חוזר לנסות לשחזר את הישגיו בראשון.

הפועל גליל עליון
סטטוס: בחיפוש אחר מאמן ועוזר מאמן. מועמדים לתפקיד המאמן: שרון דרוקר ודני גוט. מועמד לתפקיד עוזר המאמן: נתי כהן.

בכמה מילים: בשבוע שלאחר סיום העונה היה נראה כי עודד קטש ימשיך בגליל והעניין לא תלוי בחתימתו אלא בהסכמתו ובהסכמת חיים אוחיון. אוחיון התפנה להילחם במועצה האיזורית ובינתיים גילה כי קטש פוזל למקומות אחרים, ובסופו של דבר גם חתם בעירוני נהריה. כעת, המועמד הרציני לאימון הקבוצה הוא דני גוט. הערכה: נתי כהן יחכה למאמן ראשי, כדי להצעיד את הקבוצה קדימה.

חצי עבודה מאחוריהם

הפועל חולון
סטטוס: מאמן - מיקי דורסמן. מחפשים אחרי ספונסר ראשי.

בכמה מילים: השאלה הגדולה שמתווספת לשם הפועל חולון נוגעת בהאם מיקי דורסמן יממש את איומו לעזוב, באם לא ימצא ספונסר. כרגע נראה כי דורסמן יישאר, הוא מנהל מגעים עם דיוויד קולברן על הצטרפותו לחולון, וינהל וככל הנראה גם יאמן את הקבוצה.

מכבי תל אביב
סטטוס: מאמן - אפי בירנבוים. מחפשים שני עוזרי מאמן. מועמדים: רועי חגאי, גיא גודס ואבי אבן.

בכמה מילים: במכבי תל אביב לקחו שבוע כדי לנשום עמוק ולעכל את איבוד האליפות להפועל חולון, ופנו למאמן הישראלי הטוב ביותר הפנוי בשוק. אפי נראה מחויב למעמד, וכרגע השאלה היחידה שנשארה מבחינת מאמנים הם עוזרי המאמן. בירנבוים מעדיף את רועי חגאי, ההנהלה מעדיפה את גיא גודס, והשניים לא יעבדו ביחד. מסתמן שאפי לא יתגמש ורועי חגאי יהיה העוזר. הצוות יכלול גם את אבי אבן, שיהיה עוזר המאמן השני והסקאוט, תפקיד שמילא מאז מינויו של צביקה שרף. הערכה: חגאי ואבן עוזרי המאמן.

מכבי חיפה
סטטוס: מאמן - אבי אשכנזי. בחיפוש אחר שני עוזרי מאמן - מועמדים: מיקי גורקה ואלעד חסין.

בכמה מילים: העולה החדשה לליגת העל מנסה להציג חזית מאוחדת, אך עם חריקת שיניים בעקבות התפטרותו של היו"ר אילן בק. אבי אשכנזי שהעלה את הקבוצה לליגת העל קיבל את המושכות, ובקבוצה עושים מאמצים על מנת להחתים שני עוזרי מאמן על מנת לבנות סגל יציב.

אליצור קרית אתא
סטטוס: שרון אברהמי צפוי לאמן במידה שהקבוצה תעמוד בתקציב המינימום.

בכמה מילים: השאלה הגדולה בקרית אתא היא לא מי יאמן את הקבוצה, אלא האם הקבוצה תצליח לעמוד בתקציב המינימום ולהיכנס לליגת העל. בשלב זה התשובה לשאלה זאת אינה ברורה, למרות שאנשים בקבוצה מרגיעים ואומרים כי הכל יהיה בסדר. במידה שאכן הדברים יסתדרו, שרון אברהמי, שהעלה את הקבוצה ליגה, יאמן.

עירוני נהריה:
סטאטוס: מאמן - עודד קטש. עוזר מאמן - ככל הנראה רועי שילינג.

בכמה מילים: לאחר שהתלבטו במשך מספר ימים בין רוני בוסאני ועודד קטש לתפקיד המאמן הראשי, החליטו בעירוני נהריה לזנוח את בוסאני, שהביא אותם עד הפיינל פור, וללכת על המאמן הצעיר מהגליל. עם ובלי קשר, מיקי גורקה, שהיה עוזר המאמן במשך העונה הנוכחית יעזוב, ורועי שילינג צפוי להחליפו.

נשאר רק להחתים שחקנים

עירוני אשקלון
סטטוס: מאמן - עדי אזולאי.

בכמה מילים: הקבוצה שעשתה את ההתאוששות של השנה שעברה החתימה, עוד ממעמקי הטבלה, את אזולאי לעונה וחצי. המאמן קיבל אור ירוק להתחיל ולעבוד. באשקלון צפוי גידול בתקציב בעקבות ההשקעה של חברת "אלדן" בקבוצה, החל מהעונה הקרובה.

עירוני רמת גן
סטטוס: מאמן - רובי בלינקו.

בכמה מילים: עירוני רמת גן הייתה ידועה בשנים האחרונות כקבוצה שסוגרת קצוות ברגע האחרון, ולראיה גם רובי בלינקו הוחתם בשלב מאוחר של העונה שעברה. העונה החליטו ברמת גן להשתנות, ובלינקו חתם עוד במהלך העונה שעברה. בקבוצה יחלו בקרוב לבנות את הסגל.

מכבי גבעת שמואל
סטטוס: מאמן - אורן אהרוני. עוזר מאמן - דרור כהן.

בכמה מילים: גבעת שמואל חוזרת עם המאמן שהעלה אותה ליגה ועם עוזר המאמן שפרש העונה ממשחק פעיל, וצפויה להיות אחד מסימני השאלה הגדולים של ליגת העל העונה. צוות מקצועי יש, עכשיו צריך להביא רק שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully