וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר מינתה מאמן חדש לדשא

הישראלית הודחה בפתיחת טורניר החימר בברצלונה, אך הכריזה על רומק הסלובקי שילווה אותה עד ווימבלדון. האיגוד מנסה לצרף את סלע לבייג'ינג

המשבר שפוקד את הטניסאית הישראלית שחר פאר מסרב לחלוף. הישראלית, שירדה השבוע למקום ה-25 בדירוג העולמי, הפסידה היום (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר החימר בברצלונה 7:5, 6:2 לנוריה לגוסטרה ויוואס, המדורגת 102 בעולם.

למרות פתיחת עונת הדשא השבוע, בחרה פאר להתחרות דווקא בטורניר החימר בברצלונה, שם דורגה ראשונה. למרות זאת, הפסידה הישראלית כבר בסיבוב הראשון ליריבה הספרדיה בשתי מערכות, ובכך ממשיכה את כושרה המאכזב. זה הטורניר השלישי ברציפות שבו פאר מודחת כבר בסיבוב הראשון, אחרי ברלין והרולאן גארוס.

כתב הארץ, רמי היפש, מוסיף כי לקראת פתיחת עונת הדשא מינתה פאר את הסלובקי מרטין רומק, שבשיאו דורג 218 בעולם, למאמנה. השנה שיחק רומק בן ה-31 במספר פיוצ'רים, האחרון בחודש מרץ, לא הרים וכרגע הוא מדורג 1,381 בעולם.

הנחמה מגיעה מצידם של צמד הטניסאים הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, שהעפילו לסיבוב השני בטורניר האלה בגרמניה, שפותח את עונת הדשא. רם וארליך, שהודחו בשמינית הגמר ברולאן גארוס, גברו 2:6, 6:7(4) רוברט לינדשטאד (שבדיה) וירקו ניימינן (פינלנד). בשלב הבא כבר ממתינים למדורגים 1 בטורניר לוקאס דלוהי (צ'כיה) ולינדר פאס (הודו).

האיגוד מנסה להכניס את סלע לאולימפיאדה

איגוד הטניס פנה היום באופן רשמי לוועד האולימפי בדרישה לצרף את דודי סלע למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. בדירוג שפורסם אתמול סלע ניצב במקום ה-65. בדירוג למשחקים האולימפיים, הקובעים כי רק ארבעה טניסאים יכולים לייצג את אותה מדינה, סלע עולה למקום ה-47.

הוועד האולימפי הישראלי קבע כי הקריטריון עבור טניסאים יהיה מקום בין 50 הראשונים בעולם, אולם יש פער בין ההחלטה הישראלית להסכמות שבין איגוד הטניס העולמי (ה-ITF) לבין הוועד האולימפי העולמי.

לפני כשבועיים התקיימה ישיבה בין יו"ר היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג, לבין יו"ר איגוד הטניס, אסף חפץ והמנכ"ל, משה חביב, במהלכה הבהיר לוסטיג כי רק הקריטריון הישראלי הוא שיקבע. באיגוד הטניס מסתמכים על תכתובת בנושא עם פול סמית מהאיגוד הבינלאומי, הגורס אחרת.

מכל מקום, איגוד הטניס הישראלי מבקש להכיר בדודי סלע כספורטאי שהשיג תוצאה יוצאת דופן, תוך שהוא מזכיר בפנייתו שסלע עשה בשנה האחרונה התקדמות גדולה מאד ומוזכרת העובדה שכאשר סלע משחק עבור הדגל, הוא מגיע להישגים גדולים יותר מאשר במשחקים הרגילים בסבב.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully