וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מכבי חיפה התפטר מתפקידו

10.6.2008 / 10:47

התפתחות אצל העולה החדשה לליגת העל: היו"ר אילן בק התפטר מתפקידו לאחר חילוקי דעות עם ג'ף רוזן. מצטרף למנכ"ל שוורצמן שעזב לפניו

התפתחות אצל קבוצת הכדורסל של מכבי חיפה. שלושה שבועות בלבד אחרי עליית הקבוצה לליגת העל, ובתחילת ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה, הוציא הבוקר (שלישי), היו"ר אילן בק הודעה על כך שהוא פורש מתפקידו כיו"ר קבוצת הבוגרים של המועדון, אך יישאר בתפקיד יו"ר קבוצת הנוער והנשים של מכבי חיפה. בק מצטרף למנכ"ל גילי שוורצמן שעזב את תפקידו לאחר שביקש להשאר גם כאחראי על מחלקת הנוער ונענה בשלילה.

גורם המקורב לבק הסביר: "זה מאוד תמוה העזיבה של היו"ר שמעלה את מכבי חיפה שתי ליגות בלב ההצלחה שלה. חלק מהסיבה זה מינויים שנעשו בצוות הניהולי מקצועי של קבוצת הבוגרים לקראת העונה הבאה". גורמים נוספים מסרו כי בתקופה האחרונה החלו חילוקי דעות קשים בין בק לבעלי הקבוצה ג'ף רוזן, שבעקבותיהם עוזב בק את תפקידו וינתק כל קשר עם קבוצת הבוגרים. גם המנכ"ל שוורצמן סיים את תפקידו, לאחר שלא רצה רק כמנכ"ל קבוצת הבוגרים.

בק היה יו"ר הקבוצה ב-3 השנים האחרונות, בהם העלה את הקבוצה שהייתה על סף פירוק מהליגה הארצית לליגת העל. בעונה שעברה רכש ג'ף רוזן, מליונר יהודי אמריקאי, את הקבוצה, ושדרג אותה מקצועית וכלכלית. כמו כן צפויים שני חברי הנהלה נוספים של מכבי חיפה לעזוב את המועדון בעקבות בק ושוורצמן.

התפטרותו של בק לא צפויה להשאיר את אותותיה על הקבוצה. ג'ף רוזן לא ימנה ככל הנראה יו"ר חדש מטעמו, ומי שיהיה נציג הקבוצה במנהלת הליגה הוא הדובר, עו"ד טל אבריאל, שהוא גם היועץ המשפטי שלה. בצד המקצועי ימשיך המאמן אבי אשכנזי בהכנות, במטרה להביא את הקבוצה בהכנה מירבית לקראת העונה הבאה. בחיפה עדיין מחפשים שני עוזרי מאמן ואת התפקיד צפויים לאייש מיקי גורקה, עוזר המאמן בעירוני נהריה בעונה שעברה ואלעד חסין, שהיה עוזר מאמן שני באולימפיאקוס. אברי מונצ'ר צפוי להשאר כמאמן הכושר לצד תפקידו כמנהל המקצועי של הפועל חיפה בכדורגל.

דובר מכבי חיפה, עו"ד טל אבריאל מסר בתגובה: "עד עכשיו לא קיבלנו מאילן בק שום הודעה, אנחנו שומעים על ההתפטרות שלו מהעיתונות, כשתתקבל הודעה נעביר אותה לבעלים בארה"ב ונשמע את דעתם בנושא".

בחיפה קיבלו את התפטרותו של בק בהפתעה, אך יחד עם זאת אומרים גורמים אחרים במערכת כי: "בק שימש בתפקיד ייצוגי בלבד ואין התפטרותו תשנה יותר מדי. מי שניהל את המועדון בפועל היה המנכ"ל גילי שוורצמן שהתפטר, אך במקומו קם צוות ניהולי חדש שיוביל את הקבוצה לגבהים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully