וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר מתקרב לבני השרון

10.6.2008 / 9:51

אחרי עזיבת אפי בירנבוים, פנו בקבוצה למאמן לשעבר של הפועל ירושלים שמחזיק גם בהצעות להיות עוזר המאמן של גרשון או בלאט באירופה

לאחר עזיבתו של אפי בירנבוים ומועמדותו של גיא גודס לתפקיד המאמן, צפויה בני השרון לסכם עם דן שמיר את תנאיו ולמנותו למאמן הקבוצה. שמיר כבר קיבל פנייה רשמית מצידה של בני השרון והוא שוקל את ההצעה בכובד ראש. יחד עם זאת, שמיר אוחז בשתי הצעות נוספות לשמש כעוזר מאמן באירופה. הצעה אחת הגיעה מכיוונו של דיוויד בלאט, חברו הטוב של שמיר, שמאמן את דינמו מוסקבה, ואילו השנייה מחבר נוסף, פיני גרשון, שעשוי להתמנות למאמן פניוניוס היוונית שתשחק בעונה הבאה ביורוליג.

ההחלטה שעומדת בפני שמיר היא הרצון להוכיח את יכולתו בתור מאמן, לאחר שהביא שני גביעים להפועל ירושלים, אך עדיין נחשב בתור אי הצלחה במועדון. שמיר אימן במשך עונה וחצי במלחה, אך נראה כי לא הצליח לעמוד בתוך מערכת הלחצים בקבוצה. בבני השרון נוטים ללכת בשנים האחרונות על צוות אימון צעיר, שביחד עם המערכת הנוחה לעבודה בקבוצה מתפתחים. גורם בבני השרון אישר את הידיעה ואמר: "שמיר הביא שני גביעים להפועל ירושלים, הוא מועמד ראוי. אנחנו מחכים להתפתחויות בנושא".

במידה ושמיר ימונה למאמן בני השרון, הוא צפוי להביא איתו את עוזרו מהפועל ירושלים, מתן חרוש, לתפקיד עוזר המאמן. במידה ושמיר יחליט לעזוב לאירופה לתפקיד עוזר המאמן בקבוצה יחכו להתפתחויות בגזרת מכבי תל אביב. במידה וגיא גודס ימשיך בתפקיד עוזר המאמן במכבי, ורועי חגאי יעזוב, עשוי חגאי לקבל הצעה לאמן את הקבוצה. במידה וגודס יעזוב, הוא יקבל את ההצעה לאמן. מועמד נוסף שנשאר לתפקיד הוא ארז אדלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully