וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קרי ימונה למאמן דטרויט

שחקנה לשעבר של הפיסטונס יחליף את פליפ סונדרס, שפוטר בשבוע שעבר. ויני דל נגרו ימונה לשיקגו בולס. ארינאס השתחרר מחוזהו בוושינגטון

אחרי שפליפ סונדרס סיים את חלקו בדטרויט, הפיסטונס ימנו למאמן את מייקל קרי, שחקנה לשעבר של הקבוצה ועוזר המאמן בשנה החולפת. קרי יוכרז היום (שלישי) במסיבת עיתונאים, כך הודיע הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, ג'ו דומארס. קרי סגר חוזה לשלוש עונות תמורת 2.5 מיליון דולר לעונה. לבוכנות יש אופציה להמשיך להתקשר עם המאמן לעונה רביעית.

ג'רי סטאקהאוס, שחקנה של דאלאס מאבריקס ששיחק עם קרי בדטרויט, אמר כי קארי היה כמו שחקן-מאמן על הפארקט: "זה היה רק ענין של זמן. כל מי שהכיר את מייקל מימיו כשחקן ידע שזה מה שהוא יהיה. הוא יעשה דברים טובים עבור דטרויט כיוון שהוא כבר מכיר את השחקנים, שיתנו לנו כבוד כי הוא שיחק בליגה".

גם לטרי פורטר, מאמנה הדנדש של פיניקס, שהיה חבר לצוות האימון של הפיסטונס, היו דברים טובים לומר על קרי: "אני חושב שיש לו איכויות טובות. זוהי קפיצת מדרגה יפה עבורו".

דל נגרו לשיקגו

ברכות לשיקגו. גם הבולס מצאו לעצמם מאמן. לאחר שדאג קולינס היה קרוב, עוזר מאמן הג'נרל מנג'ר של הפיניקס סאנס, ויני דל נגרו, יהיה הבא שידריך את הקבוצה. מקור קרוב לקבוצה סיפר כי דל נגרו קיבל את ההצעה של הבולס והשבוע הוא יוכרז כמאמן ה-17 של הקבוצה.

לדל נגרו אין שום ניסיון באימון. למרות זאת הוא הצליח לגבור במירוץ על עוזר מאמן סקרמנטו קינגס, צ'אק פרסון, ומאמנה לשעבר של מינסוטה, דווין קייסי.

ארינאס השתחרר מהחוזה

גילברט ארינאס, שחקנה של וושינגטון וויזארדס, ניצל את האופציה לצאת מהחוזה שלו בקבוצה, לאחר שנותרה לו עוד עונה אחת בחוזה. המהלך של ארינאס היה די צפוי. שחקנה של הקבוצה מעיר הבירה שיחרר עצמו מחוזהו, שהיה לתקופה של שש שנים בעבור 65 מיליון דולר, על מנת שיוכל לחתום על חוזה חדש ולהאריך את שהותו בקבוצה.

ארינאס יוכל לשאת ולתת עם כל קבוצה החל מהראשון ביולי. הגארד כבר הביא את רצונו להישאר בוושינגטון. עם זאת, הוסיף כי לא ימהר לחתום מחדש בקבוצה אם לא תחתים מחדש גם את אנטואן ג'יימיסון, שגם הפך לשחקן חופשי.

ארינאס, שלוש פעמים אול-סטאר, החמיץ את רוב העונה, אחרי שעבר שני ניתוחים בברכו השמאלית. הוא רשם העונה ממוצעים של 22.8 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים בעונה השביעית שלו בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully