וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש ודרוקר נפגשו עם נציגי ירושלים

10.6.2008 / 1:02

בהפועל ירושלים נפגשו עם שני המאמנים בערב החג וצפויים לקבל החלטה ביממה הקרובה. בקבוצה היו רוצים להשאיר את ארז בתור עוזר

האם עודד קטש יהיה המאמן הבא של הפועל ירושלים? אחרי שבשבועות האחרונים שמו עלה כמועמד הראשי לאימון הקבוצה, והספיק לרדת כמועמד בכלל, נפגשו בערב חג שבועות קטש ונציגי ירושלים, ודנו בהעסקת המאמן בירושלים. קטש היה מועמד לאימון הקבוצה עוד לפני שנתיים, אך מועמדותו נפלה. כמו כן נפגשו נציגי הקבוצה עם שרון דרוקר, מאמן אוסטנד הבלגית עד לעונה הנוכחית, ודנו איתו בשכר שידרוש במידה ויוחלט עליו כמאמן הראשי. בקבוצה מסרבים לתת את שמות המועמדים הנוספים לאימון, אך במהלך ה-24 שעות הקרובות צפויה להתקבל ההחלטה על זהות המאמן.

קטש ציין רק לפני שבועיים כי ישאר בגליל, "אני מאמן הגליל נכון לעכשיו. זה לא תלוי בחתימה או לא, יש בינינו הבנות. אנחנו לא צריכים חתימה בשביל זה", אמר אז בנוגע לעובדה שלא חתם על החוזה בגליל. גורם בירושלים אישר את מועמדותו המחודשת של קטש לאימון הקבוצה והוסיף: "נפגשנו עם קטש ודרוקר. קיבלנו מהם את המידע שאמור לעזור לנו להחליט מי מהשניים יאמן את הקבוצה, אני לא יכול להרחיב מעבר לזה. שניהם מועמדים נפלאים, אך הם לא היחידים".

נראה כי גיא גודס, אשר היה המועמד המוביל לתפקיד, רק לפני שבוע, לא יגיע לבסוף למלחה. בקבוצה היו רוצים להשאיר את זיו ארז בתפקיד עוזר המאמן בקבוצה, אך נראה כי ארז לא יסכים להשאר על תקן עוזר מאמן. בקבוצה מעריכים את עבודתו של ארז כעוזר מאמן בשנתיים האחרונות לצד דן שמיר, ואת העבודה שעשה בחמשת המחזורים האחרונים בתור מאמן ראשי. ארז מועמד לאימון מכבי ראשון לציון, והשאיפה שלו היא להיות מאמן ראשי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully