וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מתקרב לבני יהודה

בעקבות סירובם של רוני לוי וניר קלינגר, הפך מאמן מכבי פ"ת לשעבר למועמד המוביל לתפקיד. מגן ודמאיו צפויים להמשיך, ומחפשים מימון

המאמן גיא לוזון מתקרב מאוד לבני יהודה. למרות שעתיד ראשי הקבוצה לוט בערפל, עוסקים במועדון בהכנות גם לעונה הבאה. היו"ר, חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו עדיין בודקים את יכולתם האישית להעמיד תקציב ראוי לקראת העונה הקרובה. השניים אף מנסים לצרף אליהם מספר אנשי עסקים שיוסיפו מקורות מימון לקבוצה, שהבטיחה את הישארותה בליגת העל רק במחזור האחרון.

דמאיו, שיחזור מחר מחופשה פרטית, צפוי להתחיל בהכנות של ממש לקראת העונה הבאה. המשימה הראשונה היא למנות מאמן לקבוצה. כבר עתה ברור שהצמד יעקב אסייג וחזי שירזי אינם מעוניינים במשרת המאמן לעונה הבאה, אך הם צפויים להמשיך בצוות המקצועי תחת המאמן הבא שימונה. שירזי ימשיך בתור עוזר מאמן, ואסייג יחזור לתפקידו המקורי כמאמן שוערים.

מספר מאמנים הוזכרו כמועמדים בכירים וביניהם: ראובן עטר שצפוי להתמנות לנבחרת הצעירה, רוני לוי וניר קלינגר, שהעדיפו שלא לקבל את ההצעה לאמן בשכונה. מה שמקרב את גיא לוזון למשרת המאמן האחרונה שעדין לא אויישה בליגת העל. לוזון הוזכר כמועמד לאימון נבחרת הנוער, אולם ההד התקשורתי והסערה הציבורית שעוררה שאלת מינויו לתפקיד, תביא לכך שהוא לא ימונה לנבחרת אלא ינחת בסופו של דבר בשכונת התקווה. לוזון צפוי להפוך, ככל הנראה, כבר השבוע למאמנה החדש של בני יהודה.

מועמדים נוספים שעדיין על הפרק הם מוטי איוניר, שבמידה ולא יקבל את הנבחרת הצעירה, יעזוב ככל הנראה את תפקידו כמאמן נבחרת הנערים, ואלי אוחנה. בימים הקרובים צפויות להתקבל כאמור החלטות בנוגע להמשך דרכם של מגן ודמאיו, אולם למרות שעתידם לא ברור, מאחורי הקלעים כבר נערכים השניים לבנייה והתארגנות לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully