וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מתעניינת במרקוס סלוטר

9.6.2008 / 17:06

השחקן, ששוחרר מהפועל ירושלים, אחרי שבילה לפני משחק עם נערת ליווי, עשוי לחזק את האלופה, במידה ויוותר על מחנות הקיץ ב-NBA

בעוד מיקי דורסמן מנהל מגעים עם דיוויד קולברן על תמיכה בהפועל חולון בעונה הבאה, עושים בחולון מאמצים להחתים שחקנים שיכסו את החור שצפוי להיווצר בקבוצה בעקבות עזיבתו של פי ג'יי טאקר. בימים האחרונים החלו גורמים בחולון להתעניין בהחתמתו של מרקוס סלוטר, שחקנה של גראבלין הצרפתית, שנזרק באמצע העונה מהפועל ירושלים, אחרי חמישה משחקי ליגה בלבד.

סלוטר נחתך מירושלים לאחר טענות שבילה עם נערת ליווי לפני משחק ביול"ב קאפ. אחד המכשולים העיקריים בהבאת סלוטר הוא הרצון של השחקן לנסות להתקבל ל-NBA. כאשר במידה וינסה להתקבל הקיץ, צפויה חולון לוותר עליו. במידה וסלוטר אכן יגיע לקבוצה, עשויים בחולון להיפרד מאריק קמפבל, שמחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל.

סלוטר בן ה-23, בוגר מכללת סן דייגו סטייט, החל את הקריירה האירופית שלו במדי קראישקה הטורקית שם קלע 13.3 נקודות. בתחילת העונה הנוכחית הוא ניסה את מזלו במחנה האימון הסופי של המיאמי היט, אך שוחרר מעט לפני תחילת העונה ונקלט במדי ירושלים. בירושלים הספיק סלוטר לשחק בחמישה משחקי ליגה בלבד בהם צבר 8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק. לאחר מכן עבר לשחק בגראבלין הצרפתית, במדיה קלע 9 נקודות והוריד 7.1 ריבאונדים למשחק והשאיר אותה בליגה הראשונה.

סלוטר עצמו סרב להתייחס להצעה לחזור לישראל, אך מקורבו הסכים לדבר: "האופציה הראשונה בשביל מרקוס היא לחזור למחנות ב-NBA, כי הוא יכול וצריך לשחק שם. ככל שמרקוס מתבגר, למרות שהוא ילד, הסיכוי שלו להתקבל יורד. אם הוא לא יסתדר, אז סביר להניח שהוא יחזור לאירופה, כשהמטרה היא גם לשחק במפעלים אירופאיים, ככה שלשחק בחולון שתהיה ביול"ב קאפ זו אופציה טובה. מרקוס זוכר את ישראל לטובה, בעיקר את הקהל של הפועל ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully