וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד-רוסיה: המאכזבת מול המפתיעה?

חוס הידינק תמיד מצליח לעלות נבחרות משלב הבתים. ספרד לעומת זאת נוטה לאכזב בטורנירים הגדולים. פוגרובניאק וארשבין לא ישחקו

AP

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכת וידאו: יאיר דניאל

המשחק הראשון והמרכזי של בית ד' יפגיש מחר (שלישי) להתמודדות מרתקת את הנבחרת הרוסית של חוס הידיניק עם הנבחרת הספרדית של לואיס ארגונאס. המשחק ייערך בשעה 19:00 באצטדיון "טיבולי נאו" באינסברוק, ואותו ישפוט קונארד פלאוץ. השנה האחרונה הייתה שנת הפריצה של הכדורגל הרוסי, לעומת זאת, לספרדים יש נטייה חמורה לאכזב במשחקים החשובים של הטורנירים הגדולים ולכן, אף אחד לא באמת יופתע אם רוסיה תנצח את המשחק המסקרן ותסיים בסופו של דבר במקום הראשון בבית ד' בו משחקות גם יוון ושבדיה.

"לא נפסיד את המשחק הזה"

הספרדים יחושו בתחושת הדה ז'ה וו המפורסמת כאשר יעלו אל כר הדשא באינסבורק, גם הטורניר שלהם ביורו 2004 נפתח עם משחק מול הנבחרת הרוסית. אז ניצחו הספרדים 0:1 מגול בדקה ה-60. גם הפעם הספרדים לא יתנגדו לסיים את המשחק בתוצאה זהה.

מאמן הנבחרת, לואיס ארגונאס, מאמין כי שחקניו ינצחו את המשחק מול רוסיה. "אם כולנו נעבוד קשה, אין שום סיבה לחשוב שאנחנו נפסיד את המשחק הזה", אמר המאמן. "וייה וטורס הם שחקנים מאוד מהירים ויכולים להבקיע בכל מצב. זה יהיה קשה מאוד עבורנו לא להבקיע במשחק הזה".

הנבחרת הספרדית לא הציגה יכולת משובחת במיוחד במשחקי ההכנה שלה לקראת היורו והתקשורת הספרדית כבר החלה לתקוף את הנבחרת. הכישלונות בטורנירים הגדולים ככל הנראה צרובים בתודעה הספרדית והשחקנים מבטיחים לא לאכזב. "ההגנה שלנו סופגת ביקורת לא מוצדקת", אמר שחקן הנבחרת, אלברו ארבלואה. "האנשים בספרד חייבים להבין שקשה מאוד להבקיע נגדנו". כששחקן ההגנה מאמין כי יהיה קשה מאוד להבקיע נגד הקבוצה שלו והמאמן מבטיח כי לא יכול להיות מצב בו נבחרתו לא תבקיע, כנראה שימים טובים עוברים על המדינה.

הרכב משוער ספרד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קארלוס פויול, אלברו ארבלואה, חואניטו, צ'אבי, ססק פברגאס, צ'אבי אלונסו, אנראס אינייסטה, פרנדדו טורס, דויד וייה.

"לא נבכה על החסרון של פוגרובניאק וארשבין"

לרוסים עדיף לא להסתכל על דפי הסטטיסטיקה לפני שיעלו אל כר הדשא. אם כן יעשו זאת, יגלו כי הנבחרות נפגשו רק שלוש פעמים במהלך ההיסטוריה ובשלושת המפגשים, הנבחרת הרוסית מעולם לא ניצחה. פעמיים הייתה ידה של הנבחרת הספרדית על העליונה עם ניצחון ב-1998 בתוצאה 0:1 משער ביטור אלקיזה. ב-2004 כאמור הפסידו הרוסים במשחק הפתיחה של טורניר היורו הקודם, וב-2006 סיימו הקבוצות בתיקו אפס במשחק ידידות.

מצד שני, חוס הידניק, מאמן הקבוצה, מעולם לא נכשל בהעלאת נבחרת משלב הבתים. ההולנדי ייאלץ להתמודד עם חסרונם של שניים מהשחקנים החשובים ביותר שלו: פאבל פוגרובניאק, שנפצע ולא ישחק כלל בטורניר, ואנדריי ארשבין, שמורחק לשני המשחקים הראשונים בטורניר. "אני לא יכול לבכות על החיסרון של פוגרובניאק וארשבין", אמר הידניק לקראת המשחק. "אני בטוח כי שאר השחקנים יעשו את העבודה הטובה ביותר ויחפו על מי שחסר. כמובן שאנחנו מתרגשים. אבל השחקנים שלי יודעים לשחק כדורגל ואני מצפה מהם להראות כדורגל מבריק. אנשים באים לראות כדורגל בכדי לראות משחק התקפי וזה בדיוק מה שנספק לצופים שלנו".

הרכב משוער רוסיה: איגור אקינפייב, אלכסנדר אניוקוב, סרגיי איגנשביץ', דניס קולודין, רומן שירוקוב, ולדימיר ביסטרוב, יורי זירקוב, סרגיי סמאק, איגור סמשוב, רומן פאבליוצ'נקו, אולגב איבנוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully