וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 לטובת הלב האנושי

אירגון הבריאות השוויצרי פירסם חוברת עבור אוהדי הכדורגל שצופים ביורו ובה מספר עצות שיעזרו למנוע התקפי לב חמורים במהלך הטורניר

ארגון הבריאות השוויצרי פרסם היום (שני) עלון מידע לאוהד הכדורגל המצוי ובו מספר עצות חשובות שתעזורנה לאוהדים המקומיים להימנע מהתקפי לב במהלך הרגעים המלחיצים יותר של טורניר היורו. עלון המידע שנפתח בכותרת "0:1 לטובת הלב", מופץ ברחבי שוויץ בשפה הגרמנית. כמו כן הוציאו השוויצרים תרגום בצרפתית ואיטלקית, אשר גם כן מחולקים חינם ברחבי המדינה. החוברת מזהירה את האוהדים מהסכנות הטמונות בשילוב הקטלני בין לחץ עצום, צריכת אלכוהול מוגברת, סיגריות, מזון שומני ומחסור בהתעמלות.

ארגון הבריאות השוויצרי מייעץ לאוהדים לעשות פעילות גופנית קצרה בזמן הפסקות המשחקים או להתעמל בחדר המלון בו הם שוכנים. "תשתו כמה שיותר, אבל משקאות נטולי אלכוהול", נכתב בחוברת. "עדיף מים או תה קר. תוציאו כרטיס אדום לשתיית אלכוהול מוגברת, צריכת טבק ומוצרי מזון משמינים". אגב, מחקר שנערך בגרמניה במהלך מונדיאל 2006, גילה כי בזמן משחקים חשובים בטורניר, נרשם מספר כפול של אירועי לב מהכמות הממוצעת ביום רגיל.

במשחק הראשון של הנבחרת השוויצרית בטורניר, הפסידו המארחים 1:0 לנבחרת הצ'כית. אם צרור ההמלצות שפורסמו, יועיל או לא לחברה השוויצרית נדע רק לאחר המשחק השני של הנבחרת שיתקיים ביום רביעי הקרוב ובו תתמודד שוויץ כנגד הנבחרת הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully