וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור היום: אנטוניו די נטאלה

פינת יומית בוואלה! יורו, בה נציג לכם שחקן ששווה לשים לב אליו במשחקי הערב. והפעם: חלוץ איטליה, שיתמודד מול ההגנה ההולנדית

העיתונות האיטלקית, כמו גם זו ברחבי העולם, התעסקה בעיקר בשילובם של אלסנדרו דל פיירו ואנטוניו קאסנו בחוד ההתקפה של האזורי. אם יצליחו, או לא, לשתף פעולה עם החלוץ המצטיין של הנבחרת, לוקה טוני, הייתה השאלה שהעסיקה את מיטב המוחות ברחבי העולם. אך ככל הנראה מי שיגנוב את ההצגה מבין שלושת המוסקטרים הללו יהיה לא אחר מאשר אנטוניו די נטאלה, החלוץ הוותיק והמוכשר של אודינזה.

החלוץ בן ה-30 נמצא בכושר שיא בשנתיים האחרונות. אף אחד לא באמת יכול להתווכח עם 28 גולים בסרייה A ומספר בישולים לא מבוטל. הצמד של די נטאלה במשחק ההכנה של האזורי מול בלגיה היווה את חותמת ההכשר הסופית עבורו, ולכולם כבר היה ברור כי חלוץ אודינזה יהווה כוח משמעותי בהרכב החזק של אלופת העולם.

למרות היכולת הגבוה שמפגין החלוץ בליגה האיטלקית, במוקדמות האליפות ובמשחקי ההכנה האחרונים של האזורי, הוא שומר על צניעות שאופיינית לשחקן שלא מגיע מאחת מהקבוצות הגדולות באיטליה. "יש כל כך הרבה שחקנים טובים בסגל של הנבחרת שלנו", אמר החלוץ. "ורק המאמן יקבע בסופו של דבר מי מהשחקנים יפתח בטורניר. אף אחד לא בטוח בהרכב, אבל אני מוכן לשחק ואני מאוד מקווה שזה יקרה".

בנתיים הקריירה של די נטאלה זוכה לפריחה מאוחרת. אין קבוצה באיטליה שלא דובר עליה כבית חדש אפשרי עבור החלוץ המצטיין. ראשי אודינזה אומנם מנסים להשאיר את השחקן בכל הכוח, אך ככל הנראה דווקא בשנים האחרונות לקריירה שלו יגיע סוף סוף די נטאלה המוכשר לאחד מהמועדונים הגדולים בארץ המגף. המשחק הראשון של הנבחרת האיטלקית בבית המוות של טורניר היורו יפגיש את האזורי עם הנבחרת ההולנדית החזקה. דונאדוני צפוי לפתוח עם לוקה טוני בחוד ההתקפה, די נטאלה כקשר/חלוץ שמאלי וככל הנראה קסאנו בימין. אם מבין שלושתם די נטאלה יהיה המסוכן ביותר, אל תגידו שלא ידעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully