וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות על כתפי ננסים

דייגו בונאנוטה עם שני שערים הוביל את ריבר פלייט לאליפות מוצדקת בארגנטינה. אסטודיאנטס בתיקו שלישי ברציפות יכולה להיות מאוכזבת

ריבר פלייט ידעה כי כדי לזכות באליפות הראשונה מאז 2004 היא חייבת לנצח בבית את אולימפו. סימיונה התרוצץ על הקווים כמו משוגע, הבארא בראווס הדליקו את המונומנטל עם אבוקות ורימוני עשן ורק השחקנים על הדשא היו צריכים להשלים את העבודה. ואכן בסופו של דבר זכו המיליונרים באליפות מוצדקת לאחר שניצחו 1:2, עם שני שערים נהדרים של בונאנוטה, שהופך לאט ובטוח ליקיר האוהדים.

17 דקות התרוצצו המיליונרים בלבן ואדום על הדשא ונראו מבולבלים, אבל אז הגיע בונאנוטה המיניאטורי ובעט בעיטה מדויקת לפינת השער. המונומנטל עם האוולנצ'ה המפורסמת נתן את האות לשירה אדירה ביציעים, וריבר היתה צריכה רק לשמור על היתרון ולקוות למעידה של אסטודיאנטס בכדי לחגוג אליפות כבר הערב.

במחצית השנייה ריבר עלו שאננים ולעומתה אולימפו רצתה להרוס לריבר את האליפות, ורק בשביל הרוח הספורטיבית. בדקה ה-66 השיוויון המוצדק נכבש מרגליו של חוסמיר לויאנביו ומרוץ האליפות נפתח מחדש. אבל לא להרבה זמן. המונומנטל רעד מהשירה האדירה של אוהדי ריבר ושוב היה זה בונאנוטה שמול הושער של אולימפו לא התבלבל והעלה את ריבר פלייט ל-1:2 בדקה ה-80 והחזיר את האליפות למיליונרים.

אסטודיאנטס-קולון סנטה פה 0:0

הידיעה כי ריבר יכולה לזכות באליפות, ככל הנראה הלחיצה את אסטודיאנטס. הקבוצה הביתית לא הצליחה לייצר לחץ על השער של קולון החלשה ולא נראתה כקבוצה המאיימת על האליפות הארגנטינאית. כששמעו החברים מאסטודיאנטס כי ריבר כבר מובילה בשלב מוקדם של המחצית הראשונה, נדמה היה כי הייאוש השתלט על הדשא והיציעים, והמרוץ המתיש היה קרוב לסופו המר.. את המחצית הראשונה סיימו הקבוצות בתיקו אפס מאכזב ששימח בעיקר את אוהדי ריבר במונומנטל.

במחצית השנייה המשיכה אסטודיאנטס בנימנום הלא אופייני שלה ורק התוצאה מהמונומנטל עניינה את האוהדים הרבים. בדקה ה-66 אכן קפצו משמחה האוהדים הביתיים, לא בגלל התצוגה שראו על הדשא, אלא בגלל שער השיוויון במונומנטל. אולם שמחה זו החזיקה רק קצת מעל 10 דקות ואז שמעו כולם על הגול השני של בונאנוטה וחזרו לדכדוך שאפיין אותם מתחילת המשחק. עד לרגע האחרון לא נראה היה כי אסטודיאנטס מסוגלת לנצח ולדחות את ההכרעה לשבוע הבא. ובסופו של דבר ידעו גם באסטודיאנטס שסיפור האליפות גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully